Trasig tand....

Satt och åt baguetter hos Marcus då jag känner att det gör fruktansvärt ont i tanden..... Efter att vi ätit färdigt så känner jag efter ordentligt..... Den har ju delat sig i två delar..... Den är lös på baksidan men sitter fast framtill...... Billigt att laga det.... Jag som är sååååå jävla rik nu oxå.... Men det får lösa sig. Det måste fixas vilket fall som helst. Nu gör det bara lite ont. Men det är bara för att jag sitter och pilar på den, så det är lite ömt.... Jag får skylla mig själv.

Idag så har jag åkt ut ända till Arrud för att gå ut med kusins hund. Det var jätte skönt att vara ute och gå i den vita skogen =) Förrutom att det var sååå jävla halt. Drog han så gled jag bara. Men han var ganska så snäll ändå.... Roligast tyckte han nog var när jag släppte han på tomten och han fick springa bäst han ville i all snö, det var JÄTTE kul. Sen fick både hunden och katterna mat.

Sa till kusin att NU MÅSTE han lämna tebax hunden. det blir ju bara värre ju längre han väntar. Så vi får hoppas att han lyssnar på sin kloka kusin.... Hahahahaha.

Sen idag så har vi inte gjort så mycke mer... Mest tagit det lugnt. Det har varit sååå skönt =).

Inga cigaretter har hag heller... Är alldeles för lat för att gå bort till ekershallen för att handla, så då får jag vara utan. Har sparat en tills i morgon så kan jag köpa på väg till praktieken.

Ska hoppa in i duschen nu och sen blir det sängen. Nu är ju inte marcus här... Så vi får se hur sent jag somnar i natt. Vid den här tiden så brukar jag sova om Marcus är här.... och nu är jag jätte pigg.
Varför är det så????

Nej duschen var det.
Hoppas att ni andra kan sova...

Puss och godnatt

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: moster

Synd om dej det där med tanden,hoppas du kan fixa det snart.

Hoppas din kusin lyssnar mer på dej än på mej det här om hunden,han får ju tänka att snart är det sommar o bilväder.

Hoppas du kan sova gott.

Älskar dej.

Kram

2009-02-08 @ 23:48:10
Postat av: Mormor

Hoppas du får tanden fixad,Ja jag hoppas att kusin lyssnar på dig ang. hunden det går ju inte att ha det så att mamma och kusin skall åka flera mil för att rasta hunden.

Hoppas du kunde sova i natt det är ju fullmåne.

Kram älskar dig

2009-02-09 @ 08:01:17
Postat av: mamma

Hoppas din tand blev fixad...

och att du kan sova.....Kusinborde lyssna på dig..

älskar dig.

kram

2009-02-10 @ 18:46:37
URL: http://www.123minsida.se/susanne

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0