Underbar dag =)

Vakande och upptäckte att min älskling va borta.... Va F*n har han gått hem??? Gick upp iaf och hittade han sovandes i soffan.... hahaha. Lät han sova en stund innan jag fick nog... Dax att vakna!!!
Vi tog LÅNG tid på oss att vakna och göra oss iordning... Sen när jag hade duschat och gjort mig iordning så ville jag åka till Ikea... Vi skulle egentligen åkt igår men vi hann inte. Men då ville Marcus vila lunch =) Så vi la oss i sängen och mös lite. Jag killade på han tills han somnade och sen fick han sova i 2 timmar, medans jag satt och lekte med datorn =)

Sen vart det Ikea. Han köpte ett nytt vardagsrumsbord.... Ett likadan som han redan har, faste det är ju trasigt =) Sen åkte vi vidare till lågpris magasinet... Och jag gjorde ett jätte fint fynd..... Kolla:


Passade sååå bra in i mitt kök =) Marcus tyckte inte att dom va sååå fina med det får stå för han =) Jag är iaf jätte nöjd.
Sen va vi inne i massa olika affärer.... Vi fantiserade om vårat hus och alla saker vi skulle köpa och fixa med =)
Vi hade jätte kul när vi gick omkring.

Sen efter det så åkte vi från marieberg.... Och jag var JÄTTE hungrig..... Marcus kollade sitt konto... Sen bjöd han mig på restaurang.... Åååå det var såå gott. Satt där en stund inna vi for hem igen.
Väl hemma la vi oss i soffan och mös till en film.

Sen vart vi sugna på Marängswich..... Jag tänkte det och Marcus sa det... Ganska sååå coolt. Tänkte och sa det samtidigt. Så ja tog på mig för att gå ut i snökaoset och inhandla alla ingridienser..... Åååå attans att det vart gott.


Här har vi ätit halva skålen.... Mmmmm.......

Denna dag har varit helt underbar.... Vi har skratta oss igenom den och myst hela dagen. Kan det bli bättre!?
Kärlek på hög nivå =)

Nu ska jag åter gå till min käraste..... Och pussas lite ;)

Så jag säger godnatt till er min kära läsare....

Puss och kram

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: mormor

vi var oxå där, synd att vi inte träffades.

2009-02-08 @ 08:47:40
Postat av: mamma

Skönt att ni har det så bra...

Jag skall tillIkea imorgon.

kram

2009-02-08 @ 12:38:13
URL: http://www.123minsida.se/susanne

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0