Underbar helg =)

Lördagen: Storasyster var ju här och lämnade sin bil... Kul att få träffa henne =)
Det var helt underbart hemma hos Johanna och Tomas... JÄTTE god mat och trevligt hade vi. Vi grillade älgkött och åt potatisgratäng till, Mmmmm. Jag och Johanna skrattde oss igenom middan.... Det var längsen jag skrattade sååååå mycke =)

Tack för en underbar kväll och trevligt sällskap. Måste vi göra om snart =). Kram till er

Somnade på en gång när vi kom hem =)

Söndag: Idag så tog jag det lungt innan jag skulle till Malin och Anderas och bli bjuden på middag =).
När jag kom dit så ordnade vi lite med maten och sen fick Malin klippa av mig mitt trasiga hår.... Hade nog kunnat klippt lite till men då hade jag blivit sååå korthårig och det vill jag ju inte nu när jag ändå har fått ut det en bit =)
Men det blir nog bra iaf.
Vi åt... Kyckling och ris. Det var jättegott. va längesen man åt ris.... Sen så tog vi oss en promenad med hundarna.... Först såå var det iskallt men precis när vi kom hem så vart det ganska behagligt att vara ute såå vi bestämde oss för att ta ett varv till =).
Va himla kul att träffa min älskade Malin igen..... Som sagt det var ju ett tag sen. Saknar hennes sällskap väldigt ofta. Men som tur är finns ju telefon så vi kan prata med varandra iaf.... Även om det inte är lika ofta som förr.... Så får jag ändp höra hennes underbara stämma =). Vi vet vart vi har varandra... Så egentligen spelar det ingen roll om vi inte ses jämnt.... Det är ju som om vi sågs igår varje gång vi ses.... =) Älskar dig väldigt mycke, Glöm aldrig det =) Puss på dig!!

Marcus fick vara hemma idag... Det funkar bra att bo ihop i min lilla tvåa.. =). Jag är ju inte hemma på dagarna och jobbar ibland på kvällarna så det är ínte alltid vi ses.... Men jag hoppas ju på hus nu... Och det bästa av allt.... Att jag får hem min STORA KÄRLEK..... Torsten . Åååå vad jag saknar honom.... Men snart så du få komma till din riktiga matte... =).

I morgon är det skola... Så nu håller jag på att baka till min kära klass.... Ska ju även ha med sig handledare i morgon.... Ska få en föreläsning i 12-stegs programmet. Ska bli intressant =). Så då måste dom ju få nåt gott att tugga på.....
Nej nu måste jag ta ut muffins ur ugnen... Sen dusch.

Hoppas att ni oxå haft en bra helg.

Puss och godnatt

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Du har hunnit med mycket i helgen ser jag, själv har jag jobbat, har en natt kvar och sedan drar vi till fjällen ska bli så sköööööööööönt.



älskar dig kram

2009-02-16 @ 08:17:53
Postat av: mamma

Ja du lilla tösa mi, du har hunnit med mycket under helgen, själv så har jag jobbat....Och skall iväg idag med....jobbar kvällar denna vecka...

kram

2009-02-16 @ 11:48:58
URL: http://www.123minsida.se/susanne
Postat av: Johanna

Hallå. Ja det var verkligen kul. Hampus tyckte nog bara din tand var lite otäck, men det blir bättre. Vi måste göra om det snart igen är ju så trevligt när vi ses.kram

2009-02-16 @ 12:20:38
Postat av: trollungen!!

LOVE YOU=)

2009-02-16 @ 23:42:31
Postat av: trollungen!!

nu e du lite dålig på att skriva tycker ja;) ja kollar o kollar men inge nytt puss puss=)

2009-02-17 @ 20:33:34

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0