2009...........

Jag kunde ju inte ha fått en sämre start på det nya året......

Det började med att jag och Marcus va och handlade lite igår.... Han va lite grinig redan på morgon. Men det funkade ändå.... Men när vi va och handlade så började han med att han inte ville vara med på kvällen.... Sen höll han på fram och tillbaka hela tiden...... Nästa så att han framkallade irritation för att slippa kvällen med oss. Och mycke riktigt..... Så vart han sååååååååååå arg för nåt jag sa, som inte va nåt att bli arg för. Men han är ju som han är, det är inte mycke att göra åt.
Jaja, han sket i att komma iaf. Både jag och Malin försökte att ringa honom, men han vägrade att svara...... Så jag satt hemma en stund inna jag bestämde mig för att följa med Malin och Andreas till frövi.

Där var det fest vill jag lova..... Bönder =) Hahahaha.

Va helt ok ändå. Fast mina tankar va nån annanstans...... Efter 12 slaget ville jag åka hem. Men det fanns ju inte såå många som va körbara på självaste nyårsafton. Så mina underbara älskade vänner (malin och andreas) Betalde min taxi hem på 650 kr..... Jag sa att jag inte tänkte gå med på det med tanke på priset. Då kunde jag lika gärna stanna hos dom. Men Malin vet hur mycke jag avskyr att vakna upp hos nån annan dan efter, så hon och Anderas tvingade in mig i taxin. Sen va jag på väg hem =)

Kom hem och ställde mig o laga mat..... Men jag åt den inte =) La mig i soffan och hela världen snurrade. Tror att jag somnade iaf. Men när jag vaknar 06.30 i morse så ligger jag i min säng med kläder på och uppe på täcket..... Funderade på vart jag va nånstans... Men efter ett tag så såg jag att jag va hemma =)
Har INGEN aning om hur var och när jag kom till sängen..... Men jag tog av mig min party outfit och la mig för att sova igen. 11.30 vaknade jag igen.... Då va jag fortfarande full...... Var nog lite mycke sprit igår..... Men det är ju bra då kan jag tänka tillbaka på hur man mår och förtjänar idag, så är man inte lika sugen på att festa igen. Det är inte värt det =)

Idag har jag legat i soffan hela dan..... Skönt, då det har gått film på tv hela dan. =)

Marcus har inte ringt idag heller =( Men det är inte min förlust, det är hans =). Han vet inte vad han går miste om.........

Nej nu ska jag fortsätta kolla på filmen.

Hoppas att ni har fått en bättre start på det nya året än  vad jag fick =)

Puss på er och god fortsättning.

// Petra

Ps. Tack igen mina älskade vänner ds.

KOMMENTARER
Postat av: jenny

malin o andreas, har jag missat nått eller?

2009-01-01 @ 21:15:46
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Mormor

Drick inte sprit lilla gumman, och skippa M han beter sig som ett barn, du är värd någon som bryr sig om dig!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag mådde inte så bra efter nyårsnatten men det berodde på förkylning och feber (inte sprit) :=)



krammmmmmmmmmmmmmmmmmm

2009-01-02 @ 07:42:16
Postat av: Moster

Synd att det inte blev en bra bäejan på året,men det blir sälert bättre ska du se.

Älskar dej o det vet du.

Var rädd om dej.

Många kramar från mej

2009-01-02 @ 16:32:14
Postat av: jenny

o vem är malin då?

2009-01-02 @ 17:38:20
Postat av: mamma

Tråkigt att det blev så med M...Du förtjänar någon bättre.. Sprit är aldrig bra för kroppen inte dagen efter iaf.....L

Ta det lugnt med alkoholen....

älskar dig..

kram

2009-01-02 @ 21:58:37

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0