Äntligen!!!

Äntligen är BlondinBella ute ur bilden..... JIPPI
Jag orkar inte med denna unge.... Och hon kallar sig ju inte BLONDIN för ingenting..... Förstår inte att folk ens läser hennes blogg. Tycker att hon är pinsam.
Hur kan TV4 ens tänka tanken på att ta med henne i tv rutan...... ???? SKANDAL.....

Idag så har jag ingen aning om vad som händer.... Känner att jag skulle vilja hitta på nåt riktigt roligt... Men vad???? Det är ju såååå tråkigt väder. Riktigt skit väder. Slask snöblandat regn..... Grått och trist. Tacka vet jag våren.... =)

Va bara tvungen att få ur mig detta om Blondinen....

Skriver mer sen.

Puss så länge

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: mamma

Hej!!



Ja du den personen vet jag inget om...

Hoppas du hittar på något kul. JAg skall jobba.

kram på dig

2009-01-24 @ 12:30:44
URL: http://www.123minsida.se/susanne
Postat av: Mormor

hoppas dagen blev bra.

kram

2009-01-24 @ 19:04:07

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0