Bra & Dåligt =)

Började dagen med att försova mig =(..... Men dagen vart ändå lyckad.

I skolan så tog vi det mest lugnt... Väldigt skön dag. Slutade strax efter kl 14.00.
Då åkte jag och Theresa i väg till Ikea. Vart inte såå mycke för min del. Men Theresa köpte säng nya sängkläder och massor av mera saker =) Så jag hoppas att hon får sova skönt inatt (fredrik oxå ) =).
Så vi hyrde släpkärra av ikea och jag drog hem den =) Jag och min nya bil =).... Himla bra bil...

På till Ikea så vart jag stoppad av Polisen... Dom ville kolla om jag va "lite rund om fötterna" men det va jag inte, så då fick vi åka vidare. Det roliga va att jag precis hade gått och prata om att polisen ofta har kontroller nu.... Sen när jag satte mig ibilen sååå tänkte jag för mig själv att nu kommer vi att träffa farbror blå bara flr att jag sa såå.... Och mycke riktigt. Tyckte att det var lite komiskt =)

Som sagt sen körde jag hem sängen och alla andra saker till Theresa och sen tillbaka till ikea för att lämna av kärran. Sen vart det mat på vedungnspizza..... Inte den godaste pizzan jag ätit men det gick ner =)

Sen åkte vi och tvätta gamla Bettan..... Oj va skitig hon va.... Men nu glänser hon som aldrig förr. Köpte även såna där puts dukar för glas och hela bilen invändigt, sååå nu jäklar är hon fin =)

Jag tror att jag fått med allt som va bra iaf..... Nu till det mindre bra:

Marcus har inget jobb... Får gå redan på Torsdag =) Känns lite jobbigt för han, han som trvis såååå jätte bra på jobbet. Men det var ju som han sa, dom kan ändra sig redan nästa vecka. Det är väl green cargo eller vad det heter som inte har skrivit nytt kontrakt med CV och därför är det många som får gå =) JÄTTE tråkgt tycker jag. Så nu ska han väl säga upp sin lägenhet och bosätta sig här. Jag klagar inte för det, kan ibland tycka att det är skönt att ha han här. Men det är väl för att jag oxå vet att jag får vara själv här hemma. Men det ska nog bli bra. Jag är som sagt mest orolig för att han inte har nåt jobb..... Han mår ju inte jätte bra av att vara hemma. Men han brukar ju inte ha svårt att få jobb. Så det ska nog lösa sig snart igen =)

Borde egentligen åka och handla lite mat.... Har ju ingenting hemma.... Men jag har ju precis kommit hem och är inte så jätte sugen på det. Får kanske ta det i morgon. Men jag har ju ingen matlåda..... Åååå va jobbigt det blev. Nej jag åker i morgon..... Ska väl gå och handla lite caco så dom får sina muffins i morgon..... Bästa att kanske göra det nu innan det blir för sent.

Puss puss

// Petra 

KOMMENTARER
Postat av: mormor

Hoppas det ordnar sig för Markus att han hittar ett nytt jobb eller får gå tillbaka.

Skönt att du mår bra!!!!1

Ligger till sängs igen med feber fick gå från jobbet i går kväll.



kram

2009-01-14 @ 07:59:36
Postat av: mamma

Tråkigt för marcus och dig med hans jobb..

Men det ordnar sig säkert...

Ha de gott och sköt om er.

2009-01-15 @ 12:39:07
URL: http://www.123minsida.se/susanne

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0