Byte =)

Ska pröva med nåt nytt till min blogg.... Vet inte hur jag vill ha den. Förstår nog inte riktigt vad man kan göra heller.
Har sett att många kan skriva massa saker där jag har skrivit Littlepetra osv. Men andra har skrivit med finare text och med bilder.....

Hur gör man??? Nån som vill hjälpa en oteknisk liten Petra????

Kommentera gärna om vad ni tycker om bloggens utseenede... Kommer att testa några nu ett tag.... Så skriv gärna som sagt =)

Nu ska jag sova

Puss och godnatt igen =)

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

oteknisk ja det vet du ju att jag är. bloggen ser bra ut.



kram

2009-01-17 @ 08:35:02
Postat av: Johanna

Hej. Ja tycker att det ser jätte bra ut.kram

2009-01-17 @ 16:02:51
Postat av: mamma

Hej!!

Detta blev ju bra...kram

2009-01-17 @ 22:40:59
URL: http://www.123minsida.se/susanne

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0