Dokumentation!!

Tror att det stavas så iaf =)

Nu har jag tagit en del bilder idag =) Riktigt kul faktiskt att använda kameran. Använder den ju bara om det är fest eller nåt annat spännade =)¨
Men idag så har jag dokumenterat mitt liv =)

Oj, va vi har varit duktiga i skolan idag.... Har fått jätte mycke gjort =). Sen direkt till jobbet. Hade ingen lust. Men det gcik riktigt fort idag och det var faktiskt kul..... =). Tog mig lite ledigt på torsdag.... Känner att jag har en del att göra med skolan.... Och det går ju faktiskt i första hand. Det är ju sista slut tampen nu =).... Så snart har jag en EXAMEN =)..... För att vara extakt så tar jag studenten den 28 Maj.... 4 dagar efter min 25 års dag =) Då ska det festas vill jag lova =).... Längtar =).

Efter jobbet så ville Malin åka till Frövi, så jga åkte in till stan för att hämta henne och sen vidare ut på landet..... Kom hem för en liten stund sen och ligger nu i sängen och skriver =).... Måste ju läsa alla mina blogga som  jag följer oxå =).

Ni ska få lite bilder här:

 

Här sitter vi i ett jätte trångt grupprum och försöker göra klart vårat arbete!!
Det blir mycke kaffe för dom som dricker det och vatten till oss andra =)



Här diskuetras det flitigt........



Utsikten från vårat grupprum.... Grått och trist.




Det här är Putte på Jobbet. Det är bara jag som pratar med han.... Fundrerar på att ta med han hem =)
Han tycker det är sååå roligt när jag kommer och pratar med han..... =)

'
Tycker om hans namnskylt =) Haha



Våran nya bil... Ford Focus!! Dom har skrotat min pärla.... Toyota corolla.
Är väldigt lessen för att dom har skrotat den... =(



Här sitter vi och äter.... Och bakom skärmen är en utav våra datorer.... Har även ett kök till vänster.....



Här är våran sköna massage fotölj =).... Här sitter man så fort man får tid över =)



Här ser ni frövi.... Utanför Andreas..... Här har även min mormor bott.... För LÄNGESEN =)

Det är min dag.....

Och nu tänker jag inte skriva sååå mycke mer.... Kommer mer i morgon.... =)

Så nu säger jag Puss och godnatt

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: mormor

Kul med lite bilder. Putte var fin den skulle du nog adoptera!



älskar dig

2009-01-21 @ 08:03:19
Postat av: mamma

Kul med lite bilder oxå. Ja Putte skulle du ta med hem, en sådan hade vi för länge sen.

älskar dig.

kram

2009-01-21 @ 09:27:19
URL: http://www.123minsida.se/susanne
Postat av: Moster

Kul med bilder på din sida,nej ta inte hem Putte det blir så mycket skräp på golvet.

Älskar dej.

Puss o kram

2009-01-21 @ 21:29:27

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0