Duktiga vi =)

Jag och Theresa har varit sååå duktiga idag =) Vi åkte till skolan och satte oss med vårat specialarbete.... Snacka om att vara seriösa... åka till skolan på våran lediga dag =)

Så nu är jag igång.... Äntligen. Tack snälla,rar, underbara Theresa för hjälpen idag =).
Sen vart det ett besök hos Marcus innan han började att jobba.....
Fick pussas lite, så jag är nöjd =)

Ikväll ska jag nog bara sitta hemma och mysa lite... Kanske ska gå till Lövsta och inhandla lite gott. Och kolla klart på filmerna från i går......

Det får nog blli så =).... Smörgåstårtan är slut oxå.... det gick fort =)

Nej nu ska jag ha myskväll med mig själv =)

Mys mys

Puss puss

// Petra


KOMMENTARER
Postat av: mamma

Oj vad duktiga ni är, hoppas du får en trevlig kväll.......älskar dig. kram

2009-01-23 @ 21:40:35
URL: http://www.123minsida.se/susanne
Postat av: mormor

skönt att koppla av själv. det älskar jag.



ha de

kram

2009-01-24 @ 08:03:34

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0