Finland =)

Jaha då va man hemma nu igen =)
Kom hem igår kväll men orkade inte sätta mig vid datorn.... Kom hem och la i en tvätt sen bar det iväg till Marcus =) Kollade på film och sen slocknade jag på en gång.... Sååå han väckte mig sen åkte vi hem till mig så vi fick sova tillsammans =)

Finland då:
Vi kom på båten 17.45. Så vi gick till hytten och ssen nästan direkt till Tax free.... Där inhandlade vi det vi skulle festa på under kvällen =)
Fanns mycke gott =) Sen var det duschen och sminkning.... Och jag ahde såååååååååååå ont i magen så jag höll på att dö... Jag kom ju på orsaken iaf.... Hade glömt att äta.... När jag väl fick mat i magen igen så hade jag inte ätit på 10 1/2 timme. SÅ det var ju inte konstigt att jag hade ont =) Men så fort jag tryckt i mig min smörgås så va festen igång =) Vi samlades alla i våran hytt, där jag, Theresa och Nina bodde. Vi är dom som grisar mest så det fick bli så =)

Kvälllen va VÄLDIGT lugn. Inte som förra gången. Men det var riktigt roligt =) MYCKE folk var det oxå.... Och denna gång så var det ju lite yngre oxå och inte bara 75 åringar som sist =) Mycke rock.
Efter ett tag så gick vi upp i hytten igen och fortsatte festen med lite mat oxå..... Då var det grisigt vill jag lova...Hahaha.
Pontus hade försvunnit och vi kunde inte hitta honom, Men sticker han så får han leta upp oss... så som sagt så gick vi till hytten. Vem ligger där??? Pontus. Han hade tvär däckat =) Hahahahahahaha. Det var ju bra för då visste vi ju vart han var iaf =)


 
Här är hela gänget... Lite runda om fötterna =)

Vi fick åka dubbeldäckare hem =) Och vi satt ju självklart högst upp och längst fram.... Bussresan hem var väldigt kul med mycke skratt och disskusioner =)

Mindre kul var ju att min läpp svullnade upp som bara den.. Och gjorde JÄTTE ont. När jag kommer till Marcus så fick inte staven en plats i läppen så det satt inne i skinet. Marcus skulle hjälpa mig att ta ur den. Men eftersom att jag är sååå stark och hade skruvat åt den såååå hårt så fick vi inte loss den.... Så vi fick ta till med lite verktyg.... Men den lossnade till slut..... AJ, Aj, Aj... fy fan va ont det gjorde..... Så nu har jag ingen piercing i läppen längre =( Och det ser fortfarande ut som om jag har fått en smocka över läppen... Inte såå vackert =)

Idag bär det av mot Karlstad.... Tjejefest. jag är inte riktigt upplagd för fest... Men det blir nog bättre när man väl kommer dit. Nu måste jag äta frukost annars så får jag ont i magen igen och det vill jag inte....

Ha det så kul.... Så kommer en rapport från karlstad senare =)

Puss på er

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: mamma

Vad bra att ni hade de trevligt och kom hem som ni skulle......Hoppas du får lika kul i Karlstad....Ananrs så får du åka till mamma.

kram kram

2009-01-31 @ 12:23:14
URL: http://www.123minsida.se/susanne
Postat av: Anonym

Skönt att du kom hem från båtresan hel. Inte kul med läppen. Hoppas ni får kul i karlstad på tjej festen synd att jag inte fick vara med det hade varit kul hi hi(gammla tanter ska vara hemma och sova)



kram

2009-01-31 @ 16:22:00

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0