Fredag

Idag så va jag och byte bil i Karlsgoka med min älskade syster.
Vi stannade och åt på Mc Donalds. Det var gott =)
Sen åkte vi hemmåt.... Fick med oss Jon som skulle hälsa på sin bror här i Örebro. Sen släppte jag av Marcus för att åka vidare till jobbet.

Det gick fort att jobba idag... Kul oxå för den delen. Känns helt ok att jobbai morgon.... Längtar nästan ( tro det eller ej).
Ska bli kul att jobba dag för en gångs skull. Jobbar med bra personer oxå, så det kommer att bli jätte bra =) Har haft lite ångest för att jobba i helgen.... Bara för att jag är tvungen till att gå upp kl 06.00. Jag är ju inte van vid det.... Men nu könns det som sagt helt ok =).

När jag kom hem från jobbet så ställde jag mig för att göra i ordning morgon dagens lunch och frukost...
Frukosten består av smörgås, musli och yogurt.
Lunchen består av hemmalagat mos och sprödbakad torsk med remuladsås och gurka.... Så nu är det bara att stiga upp, ta på mig och borsta tänderna. Känner att jag har varit väldigt duktig idag =)

Vart ingen simmning idag. Kände att jag ville vara hemma och bara mysa innan vi skulle bege oss till K-skoga =).
KL är nu 23.00 och jag är inte det minsta trött..... Det är alltid så här när man vet att man ska upp dagen efter. Men det ska nog gå bra. Jag har ju min nya Wake up light.... den gör ju att man blir lite piggare på morgonen.

Kanske skulle lägga mig och läsa en bok sååå man blir trött...... Försöker med det.

Så puss och godnatt

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

älskar dig. var rädd om dig

2009-01-17 @ 13:49:48
Postat av: mamma

Trevligt att se stora syster, men tokigt att ni skulle byta bil när hon har en på närmare håll....

Var rädd om dig...älskar dig.

kram

2009-01-17 @ 22:39:45
URL: http://www.123minsida.se/susanne

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0