Gitarr =)

Idag så har jag försökt att lära mig spela gitarr... Gick sådär... Men det kommer väl en dag då jag oxå kan det =)
Vaknade ganska tidigt gjorde mig iprdning för att åka till Lager 157 i hopp om att hitta en ny fin Tunika.... Men oj så fel jag hade.... Fanns absolut ingenting som jag fastnade för.... Så då vart jag på icke shopping humör... Åkte hem till marcus för att väcka han.... Vi kunde inte komma på nånting att göra.... Så halva dan gick ut på att komma på vad vi skulle äta till middag =) Vi bestämde oss för att baka egen pizza... Så vi åker och handlar... Men när vi väl köpt allt och ska betala så ångrar vi oss (typsikt oss) Så tillslut så vart det Tacos.... Och det var väldigt gott =)

Och precis när maten va klar så kom Tomas... så han fick oxå lite mat i sig =).... Sen satte dom sig att spela X-box (som vanligt) =) Så då satte jag mig vid datorn.....
Usch vad jag inte tycker om stationära datorer längre.... det är sååå skönt med min laptop... jag kan sitta vart jag vill och hur jag vill..... Tycker inte om Marcus tangentbord heller. det går ju inte att skriva på det =)
Sen har jag ju det mesta på min dator... alla adresser mm. =)

Sen efter att tag så åkte jag hem... Måste ju ha matlåda. Så då vart det matlåda och lite kvällsmat.... Snart duschen innan sängen. tog ledigt i från jobbet i morogn oxå.... Måste komma i kapp med skolan lite känner jag..... Har inte riktigt kommit in i det sen jul.... Så nu MÅSTE jag skärpa mig.... men jag är på väg iaf.

Nu är det inte långt kvar tills vi dara på kryssning IGEN.... Tjoho... Finland här kommer vi =) På torsadg bär det av.... Jag är sååååå taggad....

Fått för mig att sluta röka oxå.... Måste bara ringa en astma läkare så jag kan få recept på tabletter.... Jag klara det inte själv.... Och finns det hjälp så varför inte ta det?!!
Får ta det efter tjej festen hos Annika.....

Nej duschen sen sängen!!!

Puss och godnatt

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: mamma

Lycka till med gitarr spelandet och sluta röka.

älskar dig.

kram

2009-01-25 @ 23:03:36
URL: http://www.123minsida.se/susanne
Postat av: mormor

Kul att du tänker lära dig spela gitarr.

Vi har oxå diskuterat sluta röka vi ska prova zonik,

även moster.

kul med båt resan ta det lungt då.

kram

2009-01-26 @ 07:40:00

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0