Helgen

Ja, jag har ju jobbat hela helgen... Jobbade kväll på freda och dag lö- sön.
Jag va helt slut igår när jag kom hem från jobbet..... Va hemma strax innan 15.30..... Och va såååå trött..... Så jag gick bara och väntade på att kl skulle slå 21.00 så jag kunde gå och lägga mig. Jag ville inte lägga mig tidigare ifall om jag skulle vakna mitt i natten.... Men gissa om jag sov skönt sen =) Va inte alls lika trött idag..... =)

Åkte till Marcus efter jobbet idag... Vi gjorde en ny kött gryta. Vart JÄTTE gott =) Sen satte vi oss och kollade tv..... Jag somnade direkt =)
Stackars Marcus, jag sover jämnt när jag är där.... Trevligt sällskap =)..... men han brukar faktiskt sova när han är hos mig, så det går jämnt ut =)

Nu har jag precis kommit hem och kom på att man kan ju ta med sig datorn i sängen, så nu är jag klar för natten.... Måste ju bara kolla in mina dags sidor först... Och uppdatera lite här =)

Idag är det Elsas stora dag.... Hon fyller redan 1 år.... Va tiden går fort. Önska att dom bodde lite närmare så man kunde leka lite oftare med henne och mamma såååå klart =) Saknar min BÄSTIS sååå fruktansvärt mycke.... Måste ta mig i kragen och åka dit snart =)

Sen kanske jag inte har kvar mitt schema på jobbet heller. det visar sig i morgon efter att jag har ringt chefen. Hon är ju inte som ringer och medd om det är så att man får sluta på ett schema. Det får man ta reda på själv.....!!!!!
Får jag inte ha kavr mitt schem så ska jag göra ett eget till mig själv..... Och hon MÅSTE acceptera det.... Jag har inte råd att inte jobba..... Men det ska nog lösa sig. Dom vill ju ha kvar mig, så det är ju positivt iaf =)

I morgon är jag ledig.... Ska bli skönt att vara hemma..... Måste tvätta och städa. Men jag gillar inte när det är ett måste.... det är ju mycke roligare och lättare när man bara gör det UTAN måste..... Men men, nån gång ska det ju göras oxå =)

Fick tebax min älskade bil idag oxå..... Trodde inte jag skulle sakna den..... Men om man åker en plåtburk... som forden ( Förlåt Annika) =) Så är det mesta bättre. Kanske är den bra och smidig i stan. Men jag tycker att den låter ALLDELES för mycke..... Och konstig växelspak..... Den sitter ju i knät... Nästan =)

Nej nu ska jag nog tala färdigt med min kusin på msn, han har ju skrivit under hela tiden, så jag kan inte riktigt koncentrera mig.... Så är det osammanhängande nånstans så skyller vi på Kusin =) Hahaha

Så Puss och godnatt

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: mormor

Skönt att du fått tillbaka din bil.Hoppas du får ha jobbet kvar!!!!



älskar dig kram

2009-01-19 @ 08:01:30
Postat av: mamma

Skönt med sin egna bil. Hoppas du får ha jobbet kvar, annars så finns det andra..

kram

2009-01-19 @ 09:39:34
URL: http://www.123minsida.se/susanne
Postat av: Anonym

Sin egen bil är ju bäst:).Hoppas verkligen du får behålla jobbet eftersom du trivs där o dom med dej.

Älskar dej.

Kram

2009-01-19 @ 21:22:47
Postat av: Syster Yster

Hurududu! Min bil är världens bästa ;)



Ja, man är ju van vid sin bil! Ska bli skoj när ni kommer nästa helg! Ser jag fram emot!



Kram kram

2009-01-21 @ 14:43:39

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0