Hihi!!

Har precis lärt mig om hur jag kollar hur många som läser min blogg....

Jag blev riktigt glad =) Trodde inte att det var sååå många som läste min blogg =)

Trodde mest att det var mamma och mormor. Visst är jag jätteglad för att dom läser den men ännu roligare att det finns fler som kollar mig =)

Tråkigt att fler inte vill kommentera bara.... Älskar att få kommentarer.... Det är ju hela nöjet =) hihi

Idag så har vi träffats i basgruppen.... Fick lite gjort men hade kunnat fått ännu mera gjort om vi inte hade suttit och pratat massa strunt =) Men jag gillar att det är sååå vissa dagar. Vi har det sååå trevligt.
Jätte roligt arbete vi håller på med nu =)
Vi ska skriva om manodepressiv och psykoser........ vi ska på 2 studiebesök  nästa  vecka..... Först ska vi till Ringshyttan och få massa  info om manodepressivitet sen senare på dagen så ska vi till psykos avd på Karla. Ska bli spännade..... =)

Har varit hos Malin idag och lagt i lite färg i botten, så nu är jag lite mera vacker.... Så gott som det går iaf =) Hahaha.

Funderar på om jag ska ta och baka lite kladdkakemuffins... Har ju massa ägg kvar som snart går ut, så nått måste jag ju göra..... Det är ju sååå tråkigt att baka nu när man inte är i skolan och kan ge bort dom, då jag inte äter dom själv.... Så vi får se vad jag gör utav det =)

Nån som vill komma på en fika?? Men då måste man äta mycke!!! =)

Va längesen jag hade nån på fika nu.... Vart har alla tagit vägen??? Jag sitter här i min ensamhet och väntar..... =)

Skulle egentligen ha stor städat idag men jag fastande i telefon, men det gör inte såå mycke. Jag har inte så mycke ork till det iaf. Även fast det tar ca 20 min att städa så är det sååå fruktansvärt svårt att börja. För har man väl börjat så går det ju av bara farten =)

Nehe, undra om man kanske skulle baka iaf....... Som sagt det finns muffins, Te el kaffe om nån vill ha om ca 1 timme...

Puss puss

// Petra



KOMMENTARER
Postat av: Anonym

skulle va kul med en fika

2009-01-08 @ 23:52:18
Postat av: theresa

WHIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!! jag kommer ju och fikar idag! Dina kladdisar är ju oemotståndliga så nej kunde jag ju aldrig säga när du frågade igår! MMMMMMMMMM.... men se till att gå upp nu då så jag får mig lite te och socker! PUSS

2009-01-09 @ 05:05:26
Postat av: mormor

vad du är duktig som bakar.Åker hem från fjällen i dag. Så fikat får bli en annan dag om det passar.



puss kram

2009-01-09 @ 08:19:19
Postat av: Johanna

Hallå. Va trevligt det var när ni var hos oss. Måste göra om det snart tycker jag. Vi ses alldeles för lite. Kram

2009-01-09 @ 14:14:01
Postat av: mamma

Spännande studiebesök ni skall göra..

KOmmer gärna på fika längre framöver.

kram

2009-01-09 @ 21:51:30
URL: http://www.123minsida.se/susanne
Postat av: syster yster

Jag kommer ju till dig den 18:e så då får du bjuda på kladdkakor! Men du måste ta med dig Malin den 30:e januari och komma till mig och festa med de andra tjejerna! :-) Kolla på facebook! Du har en inbjudan där!



Kram på dig syster yster!

2009-01-10 @ 12:00:58

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0