Jag vet!!

Jag vet ju att jag skulle lägga till bilder.... =) Men jag har inte riktigt kommit in i det än..... Jag håller på att lära mig att ta med mig kameran... Så lugn det kommer =)

Idag så har vi haft PBL  och vi har varit sååååå duktiga.... Har kämpat med vårat arbete från ca 09.30 fram till 15.30. Så nu har vi gjort klart det och även kommit på hur vi ska redovisa det =). Så i morgon är det redovisning som står på schemat.
Marcus ska jobba på ett slakteri i morgon =) Skönt då har han ju nåt att göra iaf. Även fast det bara är för en dag =) Sen ska vi på Hindersmässan. Ska bara hämta barnen, så dom får följa med =) Det ska bli kul.... =)

Sen på torsdag så bär det iväg.... Gissa om man har torrfylla nu =) Sen har jag även köpt biljetterna till Karlstad, så då är det bara att sätta sig på bussen till nästa fest =) Känner att detta kommer att bli hårt =) Men dom säger ju att jag fortfarande är ung och ska klara det.... Men det vette fan =) Hahaha. Kommer att vara helt död på söndag... men det är då det =)

Idag så har jag haft Malin och Andreas hund Night hos mig. Lånade han lite medans dom skulle ut och köra... Så vi har varit på en riktig LÅNG promenad. Det var skönt.... ska nog fråga grannen om man får sno hennes hund och ta lite promenader med..... =) Då har man ju lite sällskap iaf och det är ju alltid lite roligare då!!!

Ska försöka att komma i säng lite tidigare idag.... Så nu är det duschen och sen sängen..... Föhoppningsvis är man i säng innan 23.30..... Kan ju försäka iaf. Har hämtat ner mina vhs filmer från vinden.... Nu när jag ändå har en kan man ju kolla. Men OJ vad DÅLIG bild det är.... Men jag hinner ju bara titta ca 5 min innan jag somnar.... så det är ju mer som ett sömnmedel..... Så det gör inte så myckle att det är skit kvalitet... =)

Nej duschen va det!!!

Puss och godnatt

// Petra

Ps. det är mycke bättre idag =) ds.

KOMMENTARER
Postat av: mormor

Ta det lungt,och var rädd om dig, Kul med hinders mässa

det var länge sedan jag var där.



kram

2009-01-28 @ 08:00:13
Postat av: mamma

Kl att låna andras hundar för att komma ut lite..Vore kul att gå på hindersmässa många år sedan..Kram

2009-01-28 @ 10:45:28
URL: http://www.123minsida.se/susanne

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0