Jag!!!

Jag tar illa vid mig för att ena stunden så är M bra och det är tur att jag har honom. Men sen när nånting händer så är jag helt plötsligt värd någon annan.
Jag tycker att ni säger emot er själva bara.

Jag vill absolut inte att ni slutar att skriva och bry er. Det är ju därför min blogg finns.... För er =)
Jag älskar att få kommentarer av er. =)
Jag vet oxå att ni vill mitt bästa, Men ibland så blir det lite fel. Och jag blir oxå lessen........

Jag älskar er oxå mest av allt.

//Puss Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Älskar dig



kram

2009-01-04 @ 09:22:59
Postat av: jenny

kan väl inte säga mer än att jag väntar på ditt samtal

2009-01-04 @ 10:19:03
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: mamma

Älskar dig med!!!

Den enda kommentar du får!!!

2009-01-04 @ 11:38:37
Postat av: Moster

Bra att du kan skriva hur du mår o känner,så du inte håller det inom dej.

Var rädd om dej.

Älskar dej.

Puss o kram

2009-01-04 @ 12:35:10
Postat av: Johanna & Hampus

Hej gumman. Hoppas vi kan ses längtar efter er båda. kanske kan höras idag på telefon. Jag tror kanske att ni inte har gått upp ännu. kram från oss.

2009-01-05 @ 09:11:02

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0