Julen =)

Nu är julen äntligen bort städad =)
Det som jag hade var en ljusstake =) Hahaha.....

Men jag inhandlade en fin lampa som jag kunde ha istället för ljusstaken som jag hade i köket =)
Så nu är det sååå fint så =)



Va ju och tittade på Marcus oc när dom spelade bandy... Kommer fina bilder av han här..... =)



Sexiga va??!!



Lite blöt efter att Fredrik skvätt vatten på han =)

Just nu håller jag på att baka lite muffins igen =) Jag bakade ju i helgen..... Men dom fick följa med till jobbet och sen fick Linda & Johan en påse oxå.... Dom blir ju gamla om man inte äter dom på nån dag.... Blir så hårda då.
Så nu är det bak för fulla muggar..... Äter dom inte upp allt i morgon såå blir jag galen..... Nu när dom har tjatat =)
Men det bjuder jag såå gärna på ändå!!!!

Nej nu måste jag titta till mina muffins =)

Puss igen

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: mormor

Oj vad fint det var i ditt fönster.



kram mormor

2009-01-14 @ 08:02:02
Postat av: mamma

Det blev fint i ditt köksfönster....

H ade gott...

Hoppas jag kan åka upp snart...

2009-01-15 @ 12:41:34
URL: http://www.123minsida.se/susanne

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0