Kanske!!!

Förtjänar jag någon annan.... Men alla vet hur Marcus funkar mm. Och konstigt nog ÄLSKAR jag denna människa VÄLDIGT mycke.
Dom stunder då han mår bra (det vill säga nästan jämnt nu) Så är han världens underbaraste och jag finns alltid med i hans tankar..... Det finns dom som har haft värre förhållanden än mig..........

Det är konstigt.... Ena stunden så är han bra enligt vissa.... men så fort han mår dåligt då är han inte värd nåt.......

Jag vet att jag har varit lessen över denna människa. Men idag är jag starkar och tar inte skit.
Ok, han struntade i mig på nyår, och jag tyckte att det var tråkigt!!! Men jag klarar mig, Jag hade hur kul som helst utan honom. Som sagt det är hans val om han inte vill vara med eller ej.
Jag sitter ju inte hemma och deppar för det.

Han är ju knappt medveten om vad han gör när han inte mår bra.... Det slår han sen när han mår bättre och jag vill lova att han gott gör det.

INGEN ska säga nåt om det.... Som sagt vissa har varit med om det själva.... men då är det ingen som klagar.....

Jag kommer att ha kvar Marcus såååå länge jag älskar honom. Och vem vet det kanske varar livet ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

// Petra

Ps. Moster: Jag älskar dig oxå, tack för ditt inlägg ds.


KOMMENTARER
Postat av: syster yster

Håller med dig fullständigt! Folk ska inte bua och bäa när något mindre bra händer! Förhållanden går upp och ner och det är ju bättre att vädra sin ilska än att hålla den inne! Självklart ska du vara med Marcus så länge du själv känner att du vill vara det! Och så länge du själv mår bra! Andra ska inte säga till dig vad du ska göra och inte göra!



Litar på att du är kapabel att ta sådana beslut själv. Och jag vet att du är en väldigt smart och självsäker tjej med stor självinsikt! Jag är lyckligt lottad som har en så klok syster!



Älskar dig! Puss o Kram

2009-01-03 @ 14:51:26
Postat av: jenny

svårt o hänga med i svängarna =P

2009-01-03 @ 16:53:41
Postat av: Mormor

Synd att du tog så illa vid dig ber om ursäkt, ska sluta skriva och bry mig.

älskar dig och är rädd om dig



kram

2009-01-03 @ 20:07:15
Postat av: mamma

hej!!!

Synd att du tog det på detta viset. Inge dömer dig eller M. Vi vill ju bara ditt bästa, man blir ledsen när det blir så här, men som sagt jag skall inte bry mig mera och skriva kommentarer om detta mera...Älskar dig vad som än händer...

kram

2009-01-03 @ 21:02:38

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0