Lycklig =)

Fredagen började lugnt.... Satt hemma innan det var dax att åka till jobbet.
Efter jobbet åkte jag hem för att göra mig lite vacker =) Vidare sen till Fredrik där det var fest på hög nivå.
Vi va där en stund innan det var dax att fara vidare till Harry´s. Jag var nykter och körde =)

Jag frågade Marcus om han ville börja dansa med mig?? Och han sa JA.... =) Så på torsdag så bär det av till rockrullarna för att lära oss lite bugg. Han gick med på det om jag gick med på att börja spela paintballl med han. Och självklart va jag med på det =)
Nu ska jag äntligen få börja dansa med min älskling..... Som jag har tjatat genom alla år.... Så nu jävlar ska här dansas.

Kul att Marcus följde med på krogen, han brukar följa med på fest men sen går han alltid hem när dom andra går ut... Men han va kvar tills det stängde. Och han hade jättekul.... Han är ju lite speciell på dansgolvet och kör sitt eget race. Men han fick med dom flesta, och gissa om dom gillade han =) Hela dansgolvet gungade när han kom.... Har nog inte haft såååå roligt på krogen på länge. Och det var riktigt skönt att vara nykter oxå. Oj vad man missar saker när man är full.... Jag har aldrig skrattat sååå mycke som jag gjorde igår =) Det ska vi göra flera gånger =)

Känner mig sååå lycklig och glad. Det bara spritter i kroppen på mig, nästan som om det vore vår =)
Och igår sa Marcus: Jag älskar dig. Och det var inte igår jag hörde dom orden från han. Gissa om det gjorde mig ännu lyckligare=)
Det är sååå skönt nu när han mår bra.... Vi har kul ihop HELA tiden. Det har vi nästan aldrig haft... nu är allt perfekt.

Och det bästa som sagt är att vi har kunnat kompromisa med att jag vill dansa och han följer med. Jag ska börja med nåt som han tycker är  roligt. Det här är en sak som vi har haft många dispytter om. Att vi ALDRIG gör nåt tillsammans. Men nu har vi kommit på 2 saker som vi ska göra =) =)

Idag blir det nog lugnt... Marcus vilar just nu och här sitter jag  med datorn i högsta hugg (Som vanligt) =).
Jätte kul att sååå många har skrivit kommentarer till mig.... Va längesen man hade såå många.
Ytterligare en sak att vara glad för.

Längtar tills på måndag då vi ska till skolan igen.... Va längesen man längtade till skolan så det känns ju skönt att få tillbaka den gnistan =)
Jobbar i morogn och på måndag, känns mindre kul. Men glad blir jag ju när lönelappen kommer =) Jobbar ganska mycke denna månad. Min helg infaller ju denna månad plus att jag har tagit lite extra pass.... Så det är ju bra. Pengarna lär ju gå åt nu när man har skaffat sig hobbysar =)

Börjar att bli hungrig.... Kanske skulle laga lite mat och sen väcka Marcus.... Tror att det får bli sååå.

Till Johanna: Tyckte oxå att det var jätte kul att ses. Och ja vi ses alldeles för sällan. Måste ta tag i det. Men ni finns ju alltid i våra hjärtan =) Vi ses snart igen. Kram på er

Och till alla andra: Ni är får gärna dyka in på en fika som sagt, ring innan bara så jag vet att ni kommer =) =)

Puss på er

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Johanna

Hej. Detsamma ni finns oxå alltid i våra hjärtan. Fast vi inte ses så ofta så känns det som det var igår när vi väl ses. Den 28 feb blir det dop för våran lilla guldklimp, om ni vill komma. Det kommer inbjudnngskort i alla fall. Vore skoj om ni ville komma i alla fall. Kram

2009-01-10 @ 17:50:38
Postat av: syster yster

Så härligt att du är lycklig min älskade syster! Vi ses snart! Pöss

2009-01-10 @ 20:54:28
Postat av: mormor

Så skönt att höra att du är lycklig,mitt älskade barnbarn.



puss o kram

2009-01-11 @ 08:36:18
Postat av: linda

haha, det var ju inte illa pinkat! :) kommer du även ihåg adressen till den där andra sajten vi var in på? ;)



ja, det var kul att ses igår - och tack för muffinsen, de var riktigt goda!



kram

2009-01-11 @ 19:45:35
URL: http://mansixxa.se
Postat av: mamma

Skönt att du är lycklig och att nu kunnat kompromissa...

kram..älskar dig

2009-01-12 @ 10:15:45
URL: http://www.123minsida.se/susanne

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0