Nytt år =)

Trots Marcus lilla utspel på nyårsafton så har dom reterande dagarna varit underbara. Vi har haft mys, jag har varit i frövi hos Malin och Andreas.
Va och hjälpte dom att måla om i deras lägenhet.... Vart sååå fint så fint =)

I går va det sååååå kallt här hemma så jag höll på att dö. Första så satte jag mig i badet för att få up värmen. Men sen när jag hade badat klart så var det ju lika kallt igen... Så då åkte jag till Marcus för att få värme. Han har det ju iaf varmt och skönt =)
Senare på kvällen åkte vi och handlade massa frukt och sen hem till mig i kylan för att göra fruktsallad... Mmmm det va gott. Sen satte vi ossi soffan med 3 filtar så vi inte frös..... Ska det va sååå här ???

Ringde min hyresvärd idag och bad dom fixa det.... Dom hade beställt nya fönster..... Men jag FRYSER JU NU.... Det blir väl till våren som dom sätter in dom =( Suck. Jaja, det ordnar sig nog.

Ikväll så ska vi åka till Nora och hälsa på Johanna, Tomas och Hampus =) Ska bli kul att se om han har blivit nåt stor (hampus) Vi vart dit bjudna på middag =) Så det ska bli kul att se allihopa igen =)

Nu ska jag titta lite på tv. =)

Puss på er så länge.

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: mamma

Inte kul att frysa...Härär det oxå lite kallt..

Kul att träffa dom i nora igen. Ha de så trevligt.

kram

2009-01-05 @ 15:27:37
URL: http://www.123minsida.se/susanne
Postat av: Mormor

Jag drar till fjällen nu!!!!!!!!!1

mobilen funkar ej där.



älskar dig massor.



puss kram

2009-01-05 @ 15:43:52
Postat av: mormor

hej sitter nu i stugan massor med snö blåser 19 sekundmeter så man får hålla i hatten.

kram älskar dig

2009-01-06 @ 11:15:46

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0