Ont i huvet!!!

Har sååå fruktansvärt ont i huvet.....

Idag så är det dans på rockrullarna =) Marcus mådde  inte så bra så han ville stanna hemma idag.... Jag vill gå men inte med denna huvudvärk. Ska ta mig en bamyl, och hoppas på att det går över.... Ska bli kul att se om det finns npn jag kan dans med, Han får följa med nästa gång =) Sen ska vi bli mäsatre på att dansa =)

Idag så har vi ( några i klassen) Varit och bokat Kryssníng =) =). Så denna gång bär det av den 29 jan. Ska bli sååå himla kul.... Vi är sex st som åker... så vi blir ju några fler än sist iaf =)
Ska bli jätte kul..... Längtar som bara den =)

Hoppas bara på att Marcus snart får jobb..... Men han verkar inte såå orolig över det, så det är ju bra iaf =)
Kanske ska höra om Theresa vill följa med mig till rullarna.....?! Får se hur jag gör =)

Nu ska jag nog ta och göra mig lite mat.... Kanske huvudvärken släpper.... Man vet aldrig =)

Puss puss¨

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: syster yster

Hoppas dansen gick bra! Kul att åka på kryssning igen! Kan du köpa med ett vin till mig då? :) Men du orkar väl festa loss med oss den 31 även om du åker den 29:e? :)



Vi ses en sväng imorgon!



pöss



2009-01-15 @ 20:12:56
Postat av: Mormor

Hoppas huvudvärken försvann. Hälsa syster med en kram när hon kommer.



krammmmmmmmmmmmmmmmmm

2009-01-15 @ 21:21:25

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0