Rockrullarna=)

Huvudvärken gick över när jag  väl kom till rullarna =)
Oj, va folk det var. men som vanligt var det mest kvinnor så vi fick köra varanan gång.... Men det gick bra det oxå.... Då fick man öva lite för sig själv =)
Det var riktigt roligt =) Många blandade åldrar..... Och jättebra ledare oxå.
Flera plus till rockrullarna är attd et inte kostar sååååå mycke och man får gå 16 ggr, så det tycker jag är jättebra =)
Hoppas att Marcus vart lite extra sugen på att gå nästa gång, nu nör jag har berättat hur kul det vra =) Vi får hoppas på det =)

När jag kom hem så tog jag mig en varm och skön dusch.... Så nu har jag peelat mig från topp till tå och smörjt hela kroppen.... Nu är jag lika len som en bäbis stjärt *hihi*

I morgon bär det va till Karlskoga där jag ska möta upp min kära storasyster och byta bil med henne.... Hon ska ju flytta (som är hennes hobby) Och då behöver hon en bil med drag på... Vilket min lilla pärla har =)
Och jag ska få köra Ford katastrof =) hahaha.... Men jag jobbar ju hela helgen så jag kommer inte hinna köra den sååå mycke iaf =) Sen på söndag så kommer syster hit med bilen..... Får försöka hinna baka nåt gott tills dess.....

Vart sååå sugen på att baka hallongrotter..... Vi var ju på studeibesök i onsdas... När vi kom till ringshyttan på morgon kvisten så stod det en tjej och bakade för fulla muggar.... TILL OSS =) Det tyckte vi var himla trevlig och gott framför allt. Då hade dom bakat Hallongrottor och 2 andra kakor.... Så det var det jag fick det ifrån =)

Nej nu är det film som gäller och sen sängen.... Bara för att man är ledig så behöver man ju inte sova hela dan...... Kanske ska åka och simma lite innan jag ska byta bil............. Får se om jag orkar/ hinner =)

Puss och godnatt

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: syster yster

Höru du du... ;) Nog för att jag flyttat mycket, men en hobby skulle jag nog inte kalla det än! Hi hi hi



Ska bli mysigt att se dig! Och få köra din skrutti-bang-bang! ;) Min Ford är ingen katastrof, den är en svart pärla! fnissar



Ja, jag vill gärna ha dina kladdkakor på söndag när jag kommer! Eller hallongrottor! Båda är fruktansvärt goda!



Nåja, vi ses på Mac(kan) imorgon! Pöss pöss

2009-01-15 @ 22:31:57
Postat av: mormor

kul att du kunde gå på danskursen,det är ju himla roligt, ha en bra helg

kram

2009-01-16 @ 07:35:48

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0