Skolan!!!

I dag så började skolan... Kändes sådär.
Idag märkte jag att jag faktiskt inte saknat såå många som jag trodde. Jag har saknat dom flesta i min basgrupp och kanske nån mer. Men resten kan kvitta.... Känns konstigt, då vi va en sån himla bra klass, Innan gruppbytena. Saknar att vi inte har kvar den gemenskapen.

Och jag tror faktiskt inte att det kommer att bli lika bra som vi hade det förut =(

Vi ska börja med ett nytt ämne... Psykiatri. Ska bli jätte spännade. Om alla bara kan samsas om vilket ämne vi ska ta.... Vi är ju ändå 8 st som ska få säga sitt =) Men jag tror att vi löser det ändå.
Och vill nån skriva om nåt annat så kanske man läsa på lite extra om det själv... Jaja, det ska nog bli bra.

Har lite panik över mitt specialarbete.... Tror att jag kan ha ändrat mig om mitt ämne.... Ska höra mig för med Patrik först för att se vad han säger..... Jaja, han kommer ju till oss på tisdag 13:e. Ska bli jätte kul. Han ska ha kukunskap med oss. ska bli spännade att se vad vi får lära oss. Jag uppdaterar om det senare när vi har haft den lektionen.

Nu ska jag ta han om min tvätt.... Och kanske min lägenhet. Det är inte lortigt men man kanske kan ändra nåt lite iaf. =)

Puss så länge

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: mormor

kram från ett snörikt härjedalen.

2009-01-07 @ 17:21:39
Postat av: mormor

kram från ett snörikt härjedalen.

2009-01-07 @ 17:22:41
Postat av: mamma

Kul iaf att skolan börjat...Så du har annat att göra...skall försöka åka upp denna månad så jag

kan hämta hyllan....

kram

2009-01-09 @ 21:48:52
URL: http://www.123minsida.se/susanne

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0