Suck....

Har inte så mycke att skriva idag.... Känner mig mest tom och frustrerad..... Blir väl så när den andra hälften inte mår sååå bra. Men i morgon är en ny dag med nya tag =)
Så tills dess ska det nog vara bättre.... Sängen väntar!!!

Har fortfarande inte vänt tillbaka på dygnet... Så jag måste komma i säng inna 00.00 och nu har jag 10 min på mig... Måste borsta tänderna först och sitta på toa. Sen är jag klar =)

få se om det känns bättre i morgon, så då kan jag skriva mer då!!!

Puss och godnatt

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Tråkigt att ni inte är på topp. hoppas det är bättre i dag.



kram

2009-01-27 @ 07:17:54
Postat av: mamma

Hoppas det känns bättre idag.

Tråkigt att må dåligt.

Jag ligger sjuk.....

kram kram

2009-01-27 @ 09:09:27
URL: http://www.123minsida.se/susanne

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0