Torsdag...

Igår såå lekde jag med Malin.... Och det var inte igår vi lekte. Vi åkte och handlade lite till maten och sen hyrde vi film =)

Vi bakade oss en smörgåstårta..... GOTT!!!



Efter att vi har ätit oss mätta på denna godsak, så började vi kolla på en utav 3 filmer.... Den var riktigt bra.
Dagboken heter den och jag rekommenderar den starkt. Det är en gammal film. 
Sen kollade vi på en annan film: Sweet November. Inte sååå bra. Sen vart det natten för våran del.
Jag och Malin hade hämtat en tv som jag fick för längesen men inte orkat hämta. Så nu står den så fint i mitt sovrum.
Den har en inbyggd VHS spelare, så då satte vi på Nattbuss 807. Men vi somnade lika fort som den började... Hahahaha.

Har fått nån jäkla räkning från telia (HATA) om att jag skulle ha skaffat mig ett abonnemang..... Och det har jag INTE..... Har fått en faktura på 525 kr.... Glöm att jag betalar den. Så jag sitter i telefonkö nu.... OCh har väntat i 26 min..... Och det är 4 st före mig  nu.....
Typiskt Telia och krångla, det är inte första gången som dom gör nåt sånt här.... Eller att dom plusar på saker på min faktura. Byta operatör ska jag göra, så fort mitt andra abonnemang går ut..... Hatar att hålla på och ringa och fixa med sånt här. Det tar ju alltid sån tid......
Nu kan telia tydligen inte göra nåt åt detta då det är The phone house som har ringt till mig som då är återförsäljare åt telia.... Ska nu sitta i kö hos The phone house.... Kötiden beräknas ta ca 25 min.... ARG, Ååååå jag blir sååå förbannad.
Så nu är det bara att vänta...... Väntar, väntar, väntar.....!!!! Efter 27 sitter jag fortfarande i kö.... Du har plats 1 i kön..... Nu efter 35 min fick jag prata med en bitter kärring..... Dom ska lösa detta nästa vecka.... så vi får väl se.... Bad om att få en bekräftelse om att det var uppsagt.... Så den väntar jag på.... Altt detta väntande gör mig tokig.....

Borde egentligen sätta mig med mitt special arbete. Menhar ingen motivation. Jag ska ha en del klart redan på måndag.... Och jag har inte ensbörjat...... Slår på mig själv.!!! Måste ta tag idetta nu.
Ska nog ringa Theresa och se om hon kan sparka mig i baken.

Skriver kanske mer sen .

Puss så länge

// Petra


KOMMENTARER
Postat av: mormor

mysig kväll. jobbig dag. hoppas helgen blir bättre.



kram älskar dig

2009-01-23 @ 17:33:37
Postat av: mamma

Oj det var inte kul...Jobbigt...Men det blir nog bättre...Hoppas hon sparkar på dig då...L

Kram

2009-01-23 @ 21:43:21
URL: http://www.123minsida.se/susanne

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0