Är så förbannad....




Jag hatar att tvätta i denna tvättsuga.... Maskinerna är från 30-talet. Och centrifugen fungerar inte i tvättmaskinen.
Det står en centrifug brevid men nu är den trasig... Och ni ska inte tro att dom tänker att laga den. Nej vi ska använda centrifugen som finns i maskinerna.
MEN HUR FAN SKA VI KUNNA GÖRA DET NÄR DET INGET FUNGERAR???????



Åååå, jag blir galen. Vi bor i världens minsta 2:a, det är knapp att vi själva får plats, hur ska vi då få plats med massa kläder överallt??? Det första jag ska göra i morgon är att ringa hyresgästföreningen och se vad jag ska göra, för hyresvärden lyssnar ju inte på mig.....





Idag efter jobbet så åkte jag och älskling till Marieberg, jag hittade en dörrmatta som va jättefin och större än den vi hade, så jag tänkte att den köper jag. den kan ju inte vara så dyr...Kan ni gissa va den kosta??? Närmare 200 kr, FÖR EN DÖRRMATTA. Jag va nära på Att säga att jag inte ville ha den. Men den va ju fin, så jag tog den iaf... Men är det rimligt att betala så mycke för en sån matta??? Vad tycker ni?? Är jag snål kanske???

Fick ta lite ledigt på ons... Skönt!!! Så nu är jag ledig on-to. Men sen jobbar jag fre-mån. Känns inte så roligt, men man får väl tänka att vikariatet snart går ut och att jag får vara glad som ändå fick det =)

Snart ska jag natta i en nybäddad säng och jag är ny duschad... Finns det nåt skönare???

Puss och godnatt

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Maria

Finns inget skönare, jag ska med krypa ner nyduschad i renbäddad säng :P



Joo, lite dyrt. Men jag är snålwerner om nån :P haha (dumsnål kanske det heter?)

KRAM

2009-07-27 @ 22:31:56
URL: http://minalejon.se/emilia
Postat av: Johanna

Ja dörrmattan kanske var lite i överkant, men men vad spelar det för roll. Är allt bra annars? Har du ringt läkaren? Du måste vara rädd om dig. Förresten såfår vi hoppas att hyrevärden ger med sig och fixar till eran tvättstuga. Kram

2009-07-28 @ 11:00:11
Postat av: Johanna

Nu är du snart ledig. Njut dom två dagarna. Kram

2009-07-28 @ 16:11:49
Postat av: Mormor

Hoppas dom fixar tvättstugan så du slipper bli så arg det är inte bra. har du varit till läkare?

Dörrmattan var dyr tycker jag men gillar man en sak så får det ju kosta!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2009-07-29 @ 08:26:18
Postat av: Jenny

nehe skojja inte! mina fötter va som gummi hela kvällen

2009-07-30 @ 13:06:14
URL: http://rebblan.blogg.se/

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0