Dålig dag!!

Idag är det ingen bra dag!!
Mycke som snurrar i huvet..... Vad ska jag göra med mitt liv?? Kommer jag att få ett jobb??? Kommer vi någonsin få ett hus?? När ska jag få hem min älskade Torsten??? mm mm.

Allt känns så meningslöst... Har inte lust med nånting längre... Och snart går mitt vikariat ut oxå. Vad ska jag då få pengar ifrån??? Kommer det någonsin att lösa sig???

Tvättstugan är helt värdelös oxå. Centrifugen är trasig och den ska dom inte laga.... Men den ska dom inte laga. Och ni ska inte tro att centrifugen i tvättmaskinerna fungerar heller. Det är jättekul att tvätta när det ALDRIG torkar... Ååååå, jävla skit.

Har bara lust att dra täcket över huvet och inte gå upp nåt mer på VÄLDIGT länge.......


Idag så fyller min älskade Torsten 3år... Tänk va fort tiden går. Hoppas att han har en bra dag. Skulle vilja åka ut och hälsa på han men man kan aldrig vara säker på att han är hemma. Och sitta ute hos S & T har jag ingen lust med, då blir man bara ännu mer depprimerad och förbannad.... Men jag får se hur jag ska göra....Måste ju ta hand om tvätten först...


Min underbaraste och finaste <3


Förstår inte denna förkärlek till kartonger =)



Tittut



Myser i sängen =)




Posar <3




Man måste titta i tvättmaskinen inna man lägger i tvätten så det inte ligger en liten Torsten där inne *KNÄPPIS*

Man kan inte annat än att bli kär i denna lilla sötis =)

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Jossan

GRATTIS torsten :-)

Sötis katten

Massa kramar

2009-07-21 @ 18:01:58
URL: http://felicitablondinerna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej trynis. Du ska se att det löser sig. Du kommer att få ett jätte bra jobb, som du kommer trivas med. Ochsnart så har ni hittat ett hus dit ni kan flytta som passar lilla Torsten oxå. Klart det ordnar sig. Det gör det alltid. Kram. Ring om du vill prata.

2009-07-21 @ 21:20:19
Postat av: Mormor

Allting ordnar sig ska du se, sköt om dig ha en bra dag. tänk posetivt då blir livet lättare.

kram

2009-07-21 @ 21:35:02

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0