Jobb hela helgen =(

Japp, nu jobbar jag hela denna helg och även måndagen.... Känns väl inte så roligt men vad gör man inte för pengar!?
Jag har ju bara schema i ca 1 vecka till så det är ju bara att arbeta och se glad ut... Snart är man ju arbetslös, så det är bäst att passa på medans det finns jobb. =)

I onsdags så träffade jag min bajs och lilla Lexie. Vi gick en sväng på stan... Gissa om jag hade ont i fötterna sen... Tog på mig fel skor. =) Men det gick ändå. Sen på kvällen så for jag iväg till Malin för att ÄNTLIGEN färga mitt hår... Det hade gått så långt så att tillochmed tanterna på jobbet hade börjat klaga på hur mitt hår såg ut.... Då är det illa =)
Så vi färgade och klippte lite. Sen satte vi igång med att börja festa lite. Slottsfestivalen började ju i onsdags. Men vi kom aldrig så långt som till slottet, dom stängde ju redan kl 00.00 så det kändes onödigt att gå in när kl va 23.00. Betala 100 kr för en timme och sen gå vidare och betala på nästa ställe.
Nepp, det fick bli Björnstugan. Jag som inte ens gillar Björnstugan. Men jag kan säga att det var längsen jag hade sååååå roligt som jag hade i onsdags. Hela kvällen var helt underbar. Synd att det inte är lika roligt varje gång man går ut.

Igår vart det en heldag på Marieberg... Jag och Malin. Jag köpte INGENTING. Är det möjligt att gå på marieberg en heldag UTAN att köpa nåt??!!..... Tydligen så går det. Det var nog första gången.
Min bil har börjat krångla oxå.... Den är stendöd när jag vrider på tändningen.... Man får vrida några gånger och efter ett tag så startar den.... Så jag och Malin trodde att vi skulle bli kvar på MB eftersom att  bilen va extra sur igår... Men vi lyckades ta oss hem =). Sen vart vi bjudna på mat av min lilla älskling.... Hans kött gryta Mmmm, det var jättegott. Så nu har jag mat låda i helgen oxå =) Tack min älskade.

Marcus ska ta sig en titt på bilen, han trodde sig veta vad det var... Och det är tydlien nåt som är glappt och inte kostar miljoner att laga, så det är ju bra =).

Nej nu måste jag nog göra mig iordning... Börjar kl 15.00.

Puss så länge

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Jenny

är bilen en glappfitta? mohahaha

2009-07-31 @ 11:07:16
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Maria

Det är som sagt bara att ge sig faan på att lyckas, tillslut så går det. Jag får sån ångest om jag avlagt ett löfte och skuylle bryta det. (känns som ingen tror på mig mer då) Så det är bäst att hålla sig till det!



Vart jobbar du? Härligt med pengar sen när lönen kommer iaf, jobba lugnt! KRAM

2009-07-31 @ 11:18:08
URL: http://minalejon.se/emilia
Postat av: Mormor

Hoppas Markus får ordning på bilen. Ja nu är semestern snart slut, och jag har legat sjuk sista veckan inte kul. Hoppas du hittar ett nytt jobb snart!!!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2009-07-31 @ 20:27:47
Postat av: Maria

Hade varit kul att träffas :)

2009-08-01 @ 09:07:33
URL: http://minalejon.se/emilia
Postat av: Maria

hehe, lite duktig kanske :)



Mjoo, men jag har svårt att ta dom på allvar, men det kanske inte är meningen heller.. Haha, beror nog på vilken humor man har, men jag fick mej ett par skratt iaf :)

2009-08-02 @ 13:18:11
URL: http://minalejon.se/emilia
Postat av: syster yster

Va snygg bloggen blev när du byte "skal"! =)



Hoppas vi ses snart! Saknar dig syster!



Pöss

2009-08-02 @ 14:59:04
URL: http://smakloken.blogspot.com

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0