regn....

Finns det inget stopp på detta regn?? Det har regnat nästan hela tiden sen igår morse. Vart tog det fina vädret vägen???



Igår va vi i Nora eller rättare sagt Vassland nästan hela dagen. Det var riktigt roligt och mysigt. Jag och Johanna åkte in till Nora för att handla middag och lite efterätt vart det oxå =) Medans männen satt hemma och fixade med datorerna. Maten vart jättegod som vanligt hos fam. Johansson. Sen spelade vi spel... men männen tyckte inte det var lika roligt som jag och Johanna tyckte, så det vara bara att lägga ner. =)

Idag så är det fredag och jag går snart tillbaka till jobbet... =( Jag vill vara mer ledig med min älskling. Men vi får hoppas att det finns en billig sista minuten lite senare.

Jag och Malin ska leka idag.... Men vad ska man hitta på i detta underbara väder??? Förslag??

Städat har jag redan gjort, nu är det bara det sista av tvätten som ska fixas. Sist jag tvättade så dog hela tvättstugan.... Och det är OFTA det händer, blir sååå jävla förbannad. BYT UT ALLT SOM FINNS I DEN DÄR JÄVLA TVÄTTSTUGAN.... Men icke då. Men det är bara vit tvätten kvar.

Nej nu ska jag försöka att komma på nåt att göra.

Puss på er så länge

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: knixie

jag regga mig men fattar inet riktigt hur jag ska göra...

2009-07-10 @ 18:04:16
URL: http://knixiesblogg.blogspot.com
Postat av: Mormor

Ja man blir trött på detta regnande,hoppas vi får bättre väder i norr åker i dag.Var rädd om dig.

älskar dig

2009-07-12 @ 09:34:24
Postat av: Johanna

Hur är det med dig trynis. Ligger du fortfande nerbäddad(stackare nej) . Regn vadå? Här har solen bara skinit idag. Så ni får ta er norrut om ni vill se lite av den. Kram.

2009-07-12 @ 21:43:11

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0