Vad är det för fel på folk???

Vad är det för fel på folk som slår/misshandlar sina vänner?? Man är på fest för att ha trevlig och roligt. Sen finns det dom som ALLTID förstör. Och vad är det för fel på dom står upp för dom som slår... helt utan anledning?!

Jag är sååå förbannat jävla trött på folk som inte har mer vett i huvet och som bara förstör för andra.

Kan nån förklara detta för mig. Är det verkligen ens vänner som slår varandra, bara sådär???
Det måste fattas en spärr hos vissa.

Jag är såå förbannad på dessa jävla idioter. Och hade jag inte vetat bättre så hade jag nog slagit ihjäl allihopa...

Det värsta är inte slagen i sig utan att det ska göra sååå förbannat jävla ont efteråt...



// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Jenny

vilka rök ihop på kusins fest då?

2009-07-13 @ 17:41:43
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej gumman. Man slutar aldrig att förvånas. Det finns folk till allt. Kram gumman

2009-07-14 @ 09:25:21
Postat av: Anonym

Fått FÖR LITE KÄRLEK...RESPEKT... visa akting vördnad hänsyn,till andra människor som inte ÄR..SER UT..BETER SIG.."SOM JAG" kan det vara så????

2009-07-14 @ 10:30:07

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0