Väntar & Längtar

Sitter här och väntar på att min älskling ska åka iväg och fixa med bilen... Så jag kan städa.
Det går inte att städa när någon är hemma. Så nu försöker jag att få ut honom ur vårat hem. =)

Ikväll så ska vi ut med underbara vänner!? ska äta och dricka lite. Men jag får nog ta det lite lungt då jag ska jobba i morgon. Men jag börjar ju inte förrän 11.30 så det är nog lungt. Jag får be nån annan köra i värsta fall =)

Och snart är det lön oxå... Nu är jag jag så fattig så jag inte vet vart jag ska ta vägen.... Tur att min älskling fick lön idag.... Jag får ju inte min förrän på måndag =(

Fotrfarande inget jobb på g. Får nog ta och ringa runt lite och berätta vem jag är och hur duktig jag är =)

Förhoppningsvis så löser det sig. Jag har aldrig varit utan jobb, men nån gång ska väl vara den första....  =(

Nej nu ska jag pussas lite med min älskling innan han åker sen är det städdag...

Puss på er

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Maria

Så fruktansvärt jobbigt att vara utan pengar, jag är i samma sits jag :S

Har bara extra lite här o där :/

Trevlig kväll!

KRAM

2009-07-24 @ 12:23:51
URL: http://minalejon.se/emilia
Postat av: Jenny

men jädra karl då! ha så kul ikväll. puss

2009-07-24 @ 19:53:53
URL: http://rebblan.blogg.se/

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0