Varför så trött???

Jag är så trött hela tiden... Jag sover så fort jag kommer hem. Jag sätter mig i soffan och somnar på en gång, Sen sover jag i omgångar. Så håller jag på tills jag går och lägger mig. Och jag sover hela natten oxå.
Är det nåt som är fel på mig??? Man kan inte vara så trött hela tiden och sova såå mycke som jag gör. Nån som vet vad det är för fel???

Idag så hade jag och min älskling bestämt att vi skulle ha mys hela dagen... det är ju hans sista dag på semestern.
Jag somnar som vanlig  och vi ligger och slöar nästan hela dagen.  Sen bestämmer vi oss för att åka och plocka lite svamp. Vi hittade ett jättebra ställe förra året. Men idag så va det inte så mycke =) Vi har några ställen till som vi ska kolla men det började regna så mycke så vi gav upp... =)


Men vi har kvar lite från förra året, så vi får ta av dom i stället. Marcus gör VÄRLDENS godaste kantarell sås. Han är helt underbar på att laga mat. =) Kanske därför man ser ut som man gör... hihi.

Idag har jag varit lite lessen.... När jag kom till jobbet i morse så fick jag reda på att en av mina favvo brukare somnade in i fredags. Jag vart jätte lessen och åkte och köpte en stor bukett blommor och lämnade till hans fru och barn. Jag kommer att sakna dom. Så himla underbara människor. Det var alltid roligt att åka dit, även om mannen va JÄTTE sjuk så vart han alltid så glad när vi kom. Det va jobbigt men ändå skönt att få åka dit och säga hejdå. det kom några tårar =(.
Jag brukar inte bli såå lessen när våra brukare somnar... Men han var något speciellt... Och hela hans familj oxå. Dom va alltid så tacksamma. Jag ska försöka att åka och hälsa på när jag känner mig redo igen.

VILA I FRID



Nej nu ska jag mysa lite med min älskling inna vi ska natta.

Puss och godnatt

Ta han dom varandra.

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Du karnse har blodbrist gå till doktorn och kolla ditt blodvärde!!!! När var du på hälsokontroll sist????? Vär rädd om dig



Krammmmmmmmmmmmmmmm

2009-07-27 @ 08:55:36
Postat av: syster yster

Hej Älskade syster!



Det kan vara järnbrist också! Gör som mormor säger och gå och ta blodprov hos doktorn så kan de lätt se om du behöver tillskott av någon mineral eller vitamin! Sedan kan det bero på att du stressar med jobb och lite andra saker! Är man trött mentalt blir man trött fysiskt!



Ta hand om dig! Jag är rädd om dig! ÄLSKAR DIG MASSOR!



PÖSSSS

2009-07-27 @ 10:06:22
URL: http://smakloken.blogspot.com
Postat av: maria

Eller hur kan man bli så fäst vid vissa familjer. Sådan är jag med!

Du, gör som förgående säger - Gå o ta blodprov med dej?

2009-07-27 @ 14:32:27

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0