Zorbing

Nu har jag äntligen  varit i väg och testat Zorbing som jag fick av mina älsklimgar när jag fyllde år =)

Det var riktigt roligt =)



Så här ser bollen ut =)



Här är jag på väg ner för backen


Jag och Malin rullar upp den igen... det var inte roligt... Vart jävligt jobbigt på slutet. =)

Jag har en film från när jag rullar men jag kan tydligen inte lägga upp den här.... Konstigt.

Första gången så rullade jag framåt.... Sen sa dom att baklänges var värre. Så jag testade det.... Jag jag kommer aldrig att rulla framlänges igen. Baklänges va mycke bättre och man mådde inte så illa då heller =)

Nu är jag ledig en vecka, Skulle ha jobbat helgen men byte bort den så jag var ledig on-ti..... Skönt

Så om nån har förslag på vad man kan hitta på, jag och älsklingen. Inte allt för dyrt.... fick ju ingen lön direkt. Jag vill ha massor att göra nu när jag är ledig.

Ska se hur man lägger in en film... Nån annan kanske vet, snälla berätta för mig, så ska ni få se hur mycke jag skriker =) Hihi.

Puss på er

// Petra


KOMMENTARER
Postat av: Mormor

TUR ATT DU LEVER HUR VÅGADE DU,

HA EN BRA SEMESTER! MIN BÖRJAR I DAG ÄR LEDIG TILL

11/8 JIPPI



ÄLSKAR DIG

2009-07-08 @ 08:33:10
Postat av: Jenny

hihi vad liten du ser ut

2009-07-08 @ 12:53:02
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: mamma

hej!

du är allt bra våghalsig, skulle inte våga detta.

ha en bra semester, jag börjar jobba till veckan...inte kul alls.

kram

2009-07-09 @ 15:37:58
URL: http://www.123minsida.se/susanne
Postat av: Johanna

Hej gumman. Skulle aldrig i hela mitt liv göra det där. Jag tycker du är modig . Kramar i massor min älskilngs trynis.

2009-07-09 @ 22:33:17

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0