Äntligen är helgen över....

ja nu är helgen över... Skönt. Har jobbat HELA helgen. och idag så har det varit värsta dan... När kl va 17.00 så stod temperaturen på 31 grader... Och jag jobbar.... Inte så roligt. Vi va så blöta "svettiga" Stackars alla pensionärer som fick stå ut med oss idag =). Men det var inge som sa nåt iaf =)

Jag var ledig en stund på dan idag... Jag och Marcus låg i pollen mest hela tiden.  Vi va även på en visning oxå.... ett hus som vi länge velat ha men tyckt att det var alldeles för dyrt. Och det är fortfarande dyrt idag men det har varit till salu sen i vintras..... Det var bara jag och Marcus som va på den visningen..... Så vi får väl lägga ett skambud och se om ägaren tar det eller inte =) Vi får se hur det blir med det.

Igår så va Tomas, Johanna och Hampus här. Vi grillade och badade... Det var riktigt roligt. Marcus bjöd på Sangria och det var kanske lite för många... ;) Men jag började bli bakfull redan vid 21.00 tiden.... Och lika bra var det eftersom att jag skulle upp kl 06.00. Det är sååå roligt när vi umgås.... man mår bara sååå bra då =) Tack för att ni är ni =)

I morgon så är jag ledig, och jag hoppas på lika fint väder som det har varit idag. Och jag hoppas INTE att Siv och Tomas kommer hem snart.... Det är så skönt att vara här själv, ha hela poolen pch gräsmattan för sig själv. Va mer kan man önska sig ?!

Ska försöka att ta mig ut till Jenny och hennes lilla mirakel oxå.... Tänkte jag skulle hinna med det denna veckan.

Nej nu är det duschen sen sängen.

Puss och godnatt

// Petra


KOMMENTARER
Postat av: Jenny

hahaaha låg ni i pollen? marcus med gul snopp?

2009-06-28 @ 23:22:58
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Mormor

Skönt att höra något ifrån dig.var har ni tittat på hus?

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN DET ÄR JU PETRA I DAG.



kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2009-06-29 @ 07:59:59
Postat av: Knixie

Jo då de är fint =) lite alergitider men annars så är de fint. Jobbigt med värmen bara när man inte kan bada och så ska man holla Emilia sval också. Vi får nog spara lite till... men behöver ju 10% i hanpenning i dagsns läge annars så får man ju inte lån. Kram

2009-06-29 @ 08:55:23
URL: http://knixiesblogg.blogspot.com/
Postat av: knixie

De har vart helt skört för oss med handpenningen även fast mäklaren sa att man kunde. Så vi hålle rpå att spara nu men om de fortsätter i den här takten så går de ju rätt fort :D

2009-06-29 @ 11:11:28
URL: http://knixiesblogg.blogspot.com/

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0