Dax igen =)

Nu är det ett tag sen jag skrev igen.... Men det har varit fullt upp.

Ja, vad har hänt sen sist???? Jag har för det mesta jobbat. Jobbade på midsommarafton, sen hem och duschade. Vi skulle till Pelle på kalas men vi kände inte för att vara där och fira så vi åkte till Siv och Tomas och åt lite mat... Sen följde vi med Carro och Andreas och barnen ut med båten. Så midsommar vart väldigt lugn och skön.... Ändå tills vi kom hem, då jag och Malin åkte vidare till Adam ( kusins kompis) Och där var det fest.... Det var nog bara jag och Malin som kunde se och gå rakt =) Hahahaha.

Resten av helgen tillbringade vi hos Carro och Andreas och jobbet såklart.

I måndags så va vi och kollade på en lgh i Hovsta... USCH säger jag bara, Skitig och äcklig. Inrökt och alldeles för liten. Nopp det vart inget med den.... tråkigt men sant. Och idag så va vi och kollade på ett hus i Väringen. Väldigt sött hus. Men vi har bestämt oss för att vänta till nästa år med hus köp. Och då ska förhoppningsvis jag ha ett jobb oxå =)

Och nu har vi flyttat ut till Kårsta och här ska vi bo i 10-14 dagar medans Siv och Tomas är ute och reser. Tyvärr fick vi dela huset med Oscar. Men det ska nog gå bra. Jag jobbar HELA helgen och då menar jag HELA helgen..... Fre kväll Lö-sön HELA dagarna... Suck och stön. men det ger ju pengar iaf. Och jag har jätte nära till jobbet eftersom att vi bor i kårsta just nu =) Så jag sparar ju på bensin oxå =)

I morgon och på torsdag så är jag ledig så jag ska ligga och steka vid poolen hela dagarna. Misstänker att jag få besök av barnen oxå =)

Nej nu ska jag njuta av att vara lite på landet....

På återseende

Puss puss

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Skönt att vara på landet!!!!!!!!!!!

Har varit på mini semester till Skåne så himla skööööönt.

Kram

2009-06-25 @ 09:51:48
Postat av: Jenny

haha tror du jag är så haj? ne det har min käre make fixat. annars är det bra, har en utslagen bebis i knät. när kommer ni o hälsar på då*?

2009-06-27 @ 11:00:10
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Knixie

vi har kollat på hus i hallsberg...

de flästa hus kostar under 1 miljon och så tar de bara 20 min med bil eller tåg till örebro :)



hoppas ni hittar något ni gillar...

2009-06-28 @ 11:02:49
URL: http://knixiesblogg.blogspot.com/

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0