Min älskade cykel =)

Åååå, vad jag ÄLSKAR min cykel. Jag cyklar nästan varje dag =)..... Jag och Malin cyklade igår kväll i spöregnet... Men det var kul det oxå =) Va ute och cyklade i 3 timmar. Och idag så cyklade vi till Kårsta fram och tebax.

Jag ville ut och cykla nu på kvällen men min älskling ville inte att jag skulle vara ute så sent själv och cykla. Och han skulle gå och lägga sig så tyckte inte att det kändes bra att jag skulle ge mig ut =) Han är såå söt min älskling.
Men jag ska ta en långtur i morgon på min älskade cykel =)



Ikväll så har vi varit hos Johanna och Tomas. Grillat och bara haft det underbart som vanligt när man är hos dom =)
Man åker dit och bara är sig själv... Alltid så avslappnat även fast vi inte setts på flera veckor. Helt underbara människor.
Kram till er <3

Jag är arbetslös och behöver ett jobb.... Nån som vet nåt ställe till mig. Jag HATAR att gå hemma, det är skönt första veckan men sen klättrar jag på väggarna.... SNÄLLA NÅN HJÄLP MIG =)

Nu har jag bokat Zorbing oxå... Åååå vad jag längtar. Den 5 juli så bär det av till Norrköping. Jag ska få rulla i en hel timme...... Jag får alltså rulla ca 5 ggr. Fatta vilken häftig upplevelse. Ska bli sååå himla kul =)
Man får rulla 2 & 2 om man vill.... Hoppas att Malin rullar 1 gång iaf. Skulle ju vara kul om Marcus oxå ville rulla med mig 1 gång. Men han är ju så känslig. Minsta lilla snurr så spyr ju han... (MES).



Nej nu ska jag nog sova lite... kanske ska väcka min älskling så jag får kramas lite innan jag somnar, det tycker jag är mysigt.

Puss och godnatt

// Petra


KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Kul att du killar din cykel. Va har du inget jobb! Hemtjänsten då? runnagården? Villa Susann? Hoppas du får jobb snart man kan ju inte leva utan pengar.

Hur vågar du rulla i denna boll skulle aldrig göra det, fy så hemskt. Va skönt att du är igång och skriver igen.

Älskar dig kram

2009-06-14 @ 08:08:25
Postat av: Jenny

skit bra då är det bara du hoppar upp på pärlan o trampar hit. ta med dig malin!

2009-06-14 @ 09:50:04
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det är såååå trevlit när vi ses. Jag får så himla ont i magen av allt skratt. Kram Hoppas vi ses snart igen.

2009-06-14 @ 22:15:31
Postat av: Jenny

haha 5 mil

2009-06-15 @ 10:03:58
URL: http://rebblan.blogg.se/

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0