Träning =)

I tisdags så va jag som sagt på friskis & svettis.... Ååå gissa om jag va svettig efter åt... Det var som om jag hade duschat. =)

Sen på onsdagen så va jag och Malin och käkade lunch på svampen... Nån fisk med potatis och en jättegod sås.
Synd att jag glömde kameran men men. Sen gick vi på stan och skulle kolla på skor.... Och utanför sitter det en tjej och gör porträtt.... Jag och Malin ville ju naturligvis vara med. Hon målade för konst grejen här i örebro.... Så vi satte oss i en soffa utanför DIN SKO. I skylt fönstret så hade hon målat av soffan och sen satte hon alla porträtt där.... Riktigt coolt. Så där ska vi sitta hela sommaren. Och det bästa utav allt..... Det SYNS att det är vi =)

Kan ni hitta oss???





Coolt va!?




Efter det så skulle jag på möte på arbetsförmedlingen... Så Jävla onödigt. Dom gick igenom hur man hittar på deras hemsida...
På kvällen så va vi på Afrodans.... Det var inte riktigt våran grej. Men jävlar att jag har träningsvärk =) Och jag hade ju redan lite värk efter friskis passet. =) Men jag ska inte klaga, det ska väl kännas att man äntligen har rört lite på fläsket =)

Va och vägde mig idag.... -1 kg JIPPI. Nu är det bara 8 kg kvar.... Känns som om jag aldrig kommer att nå dit. Men jag ska kämpa, kämpa.

I morgon är det midsommarafton.... Jag ska jobba på dan, men jag slutar kl 14.00 så det är inga problem. Jag tjänar ju lite extra iaf. =)

Nu har jag inget mer att skriva här. dte kommer snart ett nytt inlägg om nåt stort som jag och Malin har gjort...... =)

På återseende....

OCH GLAD MIDSOMMAR TILL ER ALLA

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Anonym

GLAD MIDSOMMAR MITT HJÄRTA



KRAM

2009-06-18 @ 22:08:56
Postat av: knixie

fan vilken cool bild =)

nu skulle man vart i örebro :)

2009-06-23 @ 19:22:05
URL: http://knixiesblogg.blogspot.com/
Postat av: mamma

häftigt!!

Jg hittade er direkt på bilden.

kram kram

2009-07-09 @ 15:49:22
URL: http://www.123minsida.se/susanne

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0