Bilen....

Bilen gick IGENOM =).... Men det va på håret oxå.... Han skrattade och sa att jag hade en Jävla tur.... Glöm inte att köpa en trisslott idag =) Och det ska jag göra sen oxå =) Så håll tummarna =).
Är såååå glad att han gcik igenom, nu har jag ett helt år på mig att fixa resten... Eller Kusin har ett år på sig =) hahaha. Han kommer inte att bli speciellt glad. Men det ska vi nog fixa.... Jag kan hålla han sällskap....... Fast då lär han väl inte fått nåt gjort om jag ska stå där och tjata.... Hahaha.

Fick en del hjälp som sagt av Nina och Angela så nu har jag bokat in mina intervjuer =) Ska bli kul att se vad det finns för behandlingar utom mediciner till personer med bipolär sjukdom.....

I morgon så ska jag jobba... Har inte jobbat på en månad.... Undra om jag skrev detta i mitt förra inlägg??? Jaja, gjorde jag det så vart det en upprepning =). Känn ok att jobba... Hoppas bara att jag får åka till min lilla tant. Saknar ju henne. Och jag tror faktiskt att hon saknar mig oxå.... =) Nej nu ska jag vila lite...... Bio ikväll... =)

Puss på er alla

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Sköööööööööönt att bilen gick igenom.

Kul att jobba,vi pratade ju om det i går.

älskar dig

2009-03-25 @ 17:15:07
Postat av: mamma

Vad skönnnt att bilen gick igenom...

Och att kusin hjälper dig fixa det som

behövs göras på den....Härligt att jobba...

Älskar dig kram

2009-03-26 @ 17:40:42
URL: http://www.123minsida.se/susanne
Postat av: LoEm



Vill du vara med i tävlingen om att bli veckansblogg hos mig? Det enda du behöver göra är att kommentera i inlägget "Who will it be?".



http://loem.blogg.se

2009-03-28 @ 00:10:50
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0