Fredag

Idag så har jag inte gjort ett skit.... Men jag hade hoppas på att åka till Pelle och Chatta så jag kunde leka lite med Sulan Men det vart inget. Fredrik kom hit i stället så nu sitter det 2 nördar i min soffa och spelar tv-spel =). Men det får dom mer än gärna göra. Dom är såå tysta och snälla. Det enda är att dom vill låna min dator lite då och då..... Men medans dom gör det sååå kan jag pyssla med annat =).

Igår va jag på Al-anon möte. Kändes inte riktigt ok..... Det blir som en liten sekt.
-Hej jag heter Petra och jag är medberoende.
-Hej Petra.

Så fort man ska öppna munnen så ska man säga det  och alla svara. samma sak när man avslutar sin mening.
-Jag stannar där. Tack
-Tack.
Jag känner mig inte beväm i det. Allt grundar sig på 12 stegen. Men nästa vecka så ska jag pröva Acoa. Och passar inte det heller så ska jag ta kopntakt med Pia på grindstugan så jag kan köra anhörighetsprogrammet där igen. Vi får se hur det slutar. =)

Idag så ska jag leka med Malin. Vet inte vad vi ska göra. Men det märker vi ikäll. Marcus ska ju på bio va meningen att dom skulle ta några öl efter det men det verkar inte bli så för Marcus iaf....... Han är ju döds sjuk =) Hahaha. Har "lite" feber och har ont i halsen... Måste nog ringa akuten snart... Hahahahahahahahah.
Marcus kompis va oxå sjuk i veckan och han va sängliggande i 2 dagar. Med samma symtom som Marcus..... Hahaha. Usch va mesiga och klena dom är. Hahahaha.

Men jag måste erkänna att han är ganska söt när han är såå där mesig. Han bli sååå liten och ynklig då =)

Kanske blir bio för mig och malin oxå.... Män som hatar kvinnor. Vi får se vad som händer.
Måste ju ha lite pengar kvar innan nästa lön. Ska ju till Kusin i morgon på lite fest. Håll tummarna för att det blir lugnt. Men Marcus and Annloo ska kanske med så då blir det nog lite lugnare =). Ska ju ha privat visning till Annloo, på min super snygga dans. Hon har ju bara sett mig på nätet men nu vill hon se mig in real life =) Och det är klart jag bjuder på det. =)

nej nu ska jag byta garderob åt Marcus... Så blir han nöjd... Jag med för den delen..... Nu slipper han slänga allt på golvet =).

Puss på er.

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: mormor

såååå synd om markus som är sååååååå sjuk:).

Skönt att du verkar må bättre nu. Hälsa Malin från mormor, nu ska jag gå till jobbet 24 timmars pass :(

ha en skön helg

älskar dig.

2009-03-13 @ 14:39:04
Postat av: mamma

Ja du såååååååå synd om Marcus...Känns bra att du känner dig bättre...Hälsa Malin.

älskar dig...

kram kram

2009-03-14 @ 23:45:10
URL: http://www.123minsida.se/susanne

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0