Hmm...

Ja, vad har hänt dom senaste dagarna??? Inte sååå mycke.
Har mest varit med Malin. Det är kul att vi kan umgås igen =) Nu när hon är tillbaka i stan =)
I går så va vi på ikea... Vi inhandlade massor av nya saker till hennes lägenhet. Ååå det vart sååå fint. Massor av rosa och rött.
Och hennes badrum har samma färg som mitt kök..... Knallgrönt =).
Den färgen är sååå full så att den blir snygg =).

Borde sätta mig med mitt speciall arbete men som jag sagt tidigare..... Jag kommer mig aldrig för det.... Och det ska bara klart om ca 1 mån.... Jag har bara kommit till inledningen. Hjälp mig nån att komma igång. Har lite svårt att ta för mig att kolla upp fakta mm. Speciellt när vi inte får använda internet. Där finns det ju massa fakta som är bra.... Nu står jag bara som sagt och stampar.....

Kanske ska ta fram det iaf och titta på det och se om jag får nån motivation.

Ja, det gör jag nog.... Så jag ger mig här.

Puss på er

// Petra


KOMMENTARER
Postat av: mormor

Bra gör ditt speciella arbete klart så mår du mycket bättre sedan.Vad har hänt med Malin?

ha en bra helg

kram mormor

2009-03-06 @ 19:42:44
Postat av: mamma

Klart du skall sätta fart med ditt specialarbete. De kommer gå bra..någto särskil tsom hänt med Malin?!!!

Ha en bra vecka.

älskar dig.

kram

2009-03-08 @ 21:11:16
URL: http://www.123minsida.se/susanne

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0