Hmm...

Sitter och funderar på vad som har hänt dom senaste dagarna då jag inte har skrivit!!!

I fredas så var det ju öppet hus på Villa! susanne. Och det var såååååå mycke folk där hela tiden. Kul att dom har fått ut sig lite på marknaden nu =) Får hoppas på att fler tjejer får upp ögonen får detta boende. Theresa följde med mig sen åkte vi runt lite =) Efter det så åkte jag och Marcus till Carlbarks som hade Mc-Mässa. Kul att träffa alla där. Sen åkte vi hem för att ha myskväll =)

Lördagen så va jag, Moster Malin och Victor på salongen för att göra oss vackra. Folk har nog inte skådat några snyggare tjejer när vi va klara =) Vi klippte och gjorde ordning moster först. Jag och Malin va kvar ända till kl 18.00. Vi kom strax innan 12.00. Sen vart vi JÄTTE hungriga. Så då fick min köra Kusin ställa upp på att komma med mat till oss. Tack älskade Kusin du rädda oss från att dö =) Hihi.
När vi väl vart klara så åkte vi hem till mig en stund för att vila. Sen skulle jag o ch Malin ta oss en raggartur i pärlan =) Det var ju inte igår vi gjorde det =). Men denna gång så va vi inte på jakt efetr poliser. Nu var det DirtRiders festen som stod 1:a på listan att kolla in =). Vi såg dock inget =( Sen va inte dte så roligt så då åkte vi till Adam och Kusin som hade lite fest. Där vart vi strand satta fram till 02.30. Sen skulle jag köra hem Malin till Frövi. Men innan det så gjord vi ett stopp hos Bher Hane Och skulle försöka att få med oss Marcus så jag slapp åka hem själv. Och dom var ju fullare än fullast. men efter ett atg så följde Marcus med. Han pratade oavbrutet från Åby till frövi. Från Frövi och hem till oss. Jag hade skavsår i öronen... Hahahaha. Fast det är ganske kul att lyssna på han när han väl sätter igång.
Han var helt död hela dan igår... Haha. Men han kom på i går att han är ALDELLES för gammal för att vara ute och festa så där mycke.... Han blir ju trosts allt 30 i år =). Hahahah min lilla GUBBE!!!!

Söndagen gick åt till att tvätta. Vi hann även med att kolla på hus och stor handla. Huset va jätte fint men jätte litet och kostar väldigt mycke pengar. Så vi väntar med att köpa hus, om det inte dyker upp ett som vi verkligen vill ha.

Vi hade mys hela kvällen igår. Och jag satt och tänkte att det är precis såååå här jah vill ha det. Marcus är helt underbar. Det är bara mys som gäller. Och jag får för första gången någonsin gå i första hand. Vi har ett programm som vi följer och jag va jätte hungrig när det började. JAG fick slippa att laga mat och kolla på programmet. Hade detta varit för ca 1 år sen så hade jag ALDRIG fått sett det utan fått tagit hand om maten. Han är som natt och dag. Han är världens bästa och jag blir bara såååå lycklig när jag är med han =). Önskar att alla skulle få uppleva den kärleken jag upplever just nu. HELT UNDERBART!!! =)

Nej nu vänatr min frukost.... Uppdaterar så fort jag har nåt att delge er =)

Puss på mina underbara läsare

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Johanna

Vilken härlig helg ni har haft. Vi har haft dop här i lördags. Det gick jätte bra, Hampus var så jätte snäll hela tiden. Förresten så vet jag en till som är lika lycklig som du lilla gumman. Det är jag . Kram. Vi kanske kan ses snart

2009-03-02 @ 10:01:35
Postat av: mormor

Jag blir så glad när jag hör att du är lycklig med dim Markus,var rädda om varandra.

Oj vad moster och du blev snygga.



puss o kram älskar dig

2009-03-02 @ 11:10:47
Postat av: mamma

Go kväll!!!!

JA det är tur att ni har varandra..

Du och moster blev verkligen snygga pinglor...



älskar deig

p o k

2009-03-02 @ 21:41:30
URL: http://www.123minsida.se/susanne
Postat av: moster

Det finns inte så snygga brudar som du o jag nu,ASG

Skönt o höra att ni har det bra.

Älskar dej.

Puss o kram

2009-03-03 @ 17:46:26

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0