Kalas!

Det är många som ska firas i helgen....
Andreas fyllde i måndas, Pappa i går, Malin idag och Axel på måndag..... Så nu är det kalas för hela slanten vill jag lova. 
 =)

Filmen va jättebra. Det är ju en film av Lotta Thell. Hennes andra bok. Det som är tråkigt är ju att jag har läsat alla hennes böcker. Och när man tittar på filmen så bli man ju naturligtvis lite besviken. Mycke som faller bort. Men så är det ju alltid. Men jag rekommenderar verkligen att se den. I skuggan utav värmen. den handlar om hennes liv som heroin missbrukare. Nästa projekt är arr ta sig till bion och se Män som hatar Kvinnor.

Igår så va jag och Monika på studiebesök på Bergsmansgården..... DÄR VILL JAG JOBBA =). Jag lämnade en ansökan, somk tim vikarie, sen får vi se hur långt jag kommer på det =).
Va på NEH igår, dom sålde ut massor av kläder, kavajer, väskor mm mm. Jag fick mig en jättefin jacka för 100 kr. Ska dit med Malin lite senare....

Jag jobbade ju i torsdags.... Gissa om jag vart glad när jag kom till jobbet.... Jag hade min älsklingstant HELA dagen. Så jag hoppade in hos henns på morgon och skrek NU ÄR JAG TEBAX..... Hon bara skrek: ÅÅÅ; VAD GLAD JAG BLIR. HAR SAKNAT DIG SÅÅÅ. Kul när folk saknar mig. Vi hade riktikgt roligt. Sen va vi ute och gick oxå. Hon tycker att det är såå skönt att få komma ut och få lite luft. Jag slutade kl 13.30 men som vanlig så kunde jag inte slita mig, så jag kom väl därifrån kl 15.00 =)

Än så länge så är det lugnt på pappa fronten... Helt otroligt, han har inte druckit än och inte ringt och bett om pengar. Men man går och väntar på att den dagen ska komma.... Och när den dagen inträffar så vet jag inte vad jag ska göra.... Då kommer jag inte att orka med honom något mer. Men som sagt jag har ju Marcus att luta mig på. Han hjälper mig med tips mm. Så det känns skönt =)

 jag och Marcus har börjat med mys fredagar =) God mat och Så ska det låta.... Så mysigt så =). Men nästa vecka så får jag mysa med min bästis =)
Jag åker redan på torsdag och kommer hem på söndag =) Jag längtar så efter henne och min lilla skrutt Elsa. Vet inte hur många år sen det var jag va där. Så det ska bli riktigt roligt. Dom som har köpt hus och allt =).
Så på torsdag så finns jag långt upp ilandet. =)

Nej nu vill min älskade leka lite med dator.... och det ska hanfå, själv ska jag titta på Lotta på bråkamakargatan....

Puss på er så länge

//Petra

KOMMENTARER
Postat av: mamma

Oj de var mycket på en gång..Tycker inte du skall

svara när pappa ringer försök att slå bort detta. Han är vuxen och skall klara sig själv....

Trevlig resa....Hoppas resan snart går till värmland oxå. älskar dig

krammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

2009-03-29 @ 14:36:23
URL: http://www.123minsida.se/susanne
Postat av: Mormor

Det var mycket firande. Ja som sagt pappa får klara sig själv, du har ställt upp tillräckligt. Skönt att du har Markus vid din sida.Och trevlig resa.

älskar dig



kram

2009-03-30 @ 07:55:34

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0