Längesen!!

Nu var det ett tag sen jag skrev.... Känns som om jag inte hinner med bloggen lika mycke nu för tiden. Det ska fixas och donas med skolan, jobb, tankar och funderingar.

Mit arbete går sådär. Men jag har en underbar vän THERESA som hjälper och stötar mig i arbetet. Tack för det, DU ÄR UNDERBAR.
Hade intervju med en akupunktör i går och det var spännande, fick lära mig hur kroppen sitter i hop.... Skit häftigt. I morgon så ska jag intervjua en läkare på affektiva mott. Dets ka bli kul, honom ska jag sätta åt lite =) Hihi.

Och i morgon så är det sista dagen på min praktik... Känns både bra och dåligt. Just nu längtar jag tillbaka till skolan väldigt mycke. =) Har fått reda på vilka veckor jag ska jobba.... Men problemet är att jag kommer att jobba varje helg... Och Marcus har ju ingen semester i år så det är bara helgerna vi kan hitta på nåt, så jag ska prata lite med dom i morgon om det. Hoppas att vi kan lösa det =). Måste baka ikväll oxå så jag kan bjuda dom på nåt =).... Sen måste jag hinna med Desperata oxå =) I LÖV IT.!!!

Idag så har jag och Monika varit på 2 studiebesök.... Grindstugan och Suttarboda. Grindstugan va lika bra som vanligt =) Men Suttarboda ger jag nog inte så mycke för. Han satt mest och va självgod och på pekade ett ex antal gånger att det var han som va bit chef och gruppledare, Så efter ett tag så slutade jag att lyssna på honom...... Hade tänkt att söka jobb där, men jag strunatde i det, fick inget bra intryck utav hela verksamheten =(.

Har även bestämt mig för att börja anhörig programet igen på grindstugan. Känns riktigt bra. Så jag börjar redan på måndag =) Känner att jag behöver det nu när pappa är hemma och jag börjar att komma in i en svacka igen.... Känner mig mest nere hela tiden och jag måste på nåt sätt bli av med den känslan. Så jag hoppas och litar på Pia att hon kan hjälpa mig en bit på vägen...

Nu måste jag nog forsätta med min tvätt... =(

Men håll ut jag skriver så fort jag hinner..

Puss på er

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: mormor

Allt ordnar sig ska du se.

älskar dig

2009-04-01 @ 07:58:39
Postat av: Malin-Hockeyfruga

huha..jobbar oxå varje helg..ingen höjdare alltså ;P

2009-04-01 @ 11:48:36
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: theresa

you simply the best.. better then all the rest!



love you to biatch..

2009-04-01 @ 16:14:23

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0