Mycke att fundera på....

Har inte skrivit på ett tag.... Har alldeles för mycke att tänka på och lösa för att kunna gå vidare i livet!!!

Fick ännu mer att tänka på idag efter att jag varit i skolan. Måste ta tag i mitt liv och det förflutna... Jag står stilla. Mycke som sätter käppar i hjulet för att jag ska kunna må helt ok.
Trodde att jag hade kommit ganska långt..... Jag har ju kommit en bit på vägen men det är fortfarande mycke kvar.
Vilket känns tungt och VÄLDIGT jobbigt.'

Ska börja redan på torsdag.... sen efter det får vi se vart det leder.

Känns bra att ha Marcus i min närhet nu iaf. Pratade lite med honom idag om hur jag känner och mår. Och han förstår precis vad jag menar med allt. Mådde lite bättre efter mitt samtal med han. Så vi får fortsätta den diskusionen när jag har kommit lite längre med mig själv!!!

Med Malin!! Malin har flyttat hem från Frövi till stan igen =) Det är det som har hänt inget allvarligt med andra ord =).

Nu har jag kommit en liten bit på vägen till mitt arbete.... Har lånat lite böcker och fått handledning idag =). Känns ok. Så nu är det bara att börja läsa.

Orkar inte skriva mer nu.....

Puss

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: JOHANNA

HEJ LILLA GUMMAN. HOPPAS ATT DU VET ATT JAG FINNS HÄR OM DU BEHÖVER PRATA ELLER SÅ. VORE KUL OM VI KUNDE TRÄFFAS SNART ALLA 4. VI HAR JU SÅ KUL IHOP. SIST NI VAR HÄR SÅ SKRATTADE JAG SÅ MYCKET. SÅ JAG KAN GÅ OCH TÄNKA PÅ ER OCH SKRATTA LITE NÄR JAG TÄNKER PÅ VA ROLIGT VI HADE. DU ÄR EN UNDERBAR MÄNNISKA SOM TÄNKER PÅ ALLT OCH LITE TILL. ATT HA DIG SOM VÄN ÄR HELT UNDERBART. MEN JAG TYCKER DU SKA FOKUSERA MER PÅ DIG SJÄLV NU. FÖR DU ÄR SÅ VÄRDEFUL. GLÖM ALDRIG DET

ÄLSKAR DIG!!

2009-03-09 @ 19:56:56
Postat av: mormor

Lilla hjärtat vad är det som är jobbigt?Som sagt ovan så tänk mer på dig själv!!! Du ställer upp för allt och alla, du är en god vän, men man måste inte vara alla till lags,tänker på dig varje dag älskar dig. kram

2009-03-10 @ 07:31:35
Postat av: Anonym

kram,kram,kram

2009-03-10 @ 11:19:54
Postat av: mamma

Hej!!

min lilla tös, ja du måste tänka mer på dig själv. Jag försvinner inte för de...Jag/Vi finns ju här för dig varje dag, dygnet runt...För du är ju en av mina diamanter och är rädd om dig...Ring om det är något. ÄLSKAR DIG

2009-03-10 @ 21:20:36
URL: http://www.123minsida.se/susanne

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0