Om mig

OM JUST DIG
NAMN:
Petra Karlsson
FÖDD:
24 maj 1984
BOR:
Örebro
SMEKNAMN:
Plutt, plutten, TrynTilda, tanten
FAMILJ:
Sambo, mamma 2 systrar
SKOLA:
Missbrukarvård, ungdomsvård och kriminallitet
Ky. Vansbro

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD

SAKNAT NÅGON:
ja
ÅNGRAT NÅGOT:
Ja
LJUGIT:
Hmm... Nej tror inte det 
SVIKIT NÅGON:
Nopp 
KÄNNT DIG SÄMST:
ja
GRÅTIT:
Japp
SKRATTAT:
JAAAA
VARIT SJUK:
Ikke
VARIT UTOMLANDS:
Nej, men önskar jag hade det 
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN:
Japp


KÄNSLOR:
GRÅTER DU OFTA:
Nja, lagom
SKRATTAR DU OFTA:
Japp... Mest hela tiden iaf i skolan =)
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU:
Nedstämd
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN:
Sådär
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR:
Ja, det har väl alla
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD:
Nej, det tror jag inte
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN:
Ja, det är jag nog
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID:
JA
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU:
JJJAAAAA
OM JA, VEM:
Min älskade Marcus
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD
1
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN:
Japp
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN:
Japp
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU:
Hmm...
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET?
Hellre söt än het =)
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT:
Spellar inge roll bara han inte är kortare än mig
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT:
Brunett
FÅR DU MÅNGA KILLAR:
Kanske =)

OM DIG :

BRUNETT ELLER BLONDIN:
brunett
ÖGON FÄRG:
blå
LÅNGT ELLER KORT HÅR:
Kort
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER
Ibland
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL:
Nja, kanske nån gång =)
HAR DU LÅNGA NAGLAR:
ibland
SMINKAR DU DIG:
japp

KOMMENTARER
Postat av: mamma

Hej!!!



Kul med lite annorlunda saker på din blogg...

vi ses snart hopps jag...

älskar dig...

kram

2009-04-01 @ 11:37:11
URL: http://www.123minsida.se/susanne
Postat av: mormor

kul grej.



kram

2009-04-01 @ 18:37:05

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0