Skolan...

Sitter just nu i skolan... Försöker att få ordning på mitt arbete..... Menjag vet att jag inte kommer att bli klar till inlämningsdatumet.... Men jag ska försöka..... Och är det inte klart så är det inte. Jag har sååå svårt för sånt här. Det är ungefär som en c uppsats..... och som sagt jag är inget läs huvud... jag är en praktiker. Det ska skriva på konstiga sätt och återges på konstiga sätt oxå.... Jag klarar inte sånt.

Nu har jag iaf ordnat med intervjuer... Så jag har ju kommit en bit på vägen iaf =).

har inte hänt så mycke i mitt liv sen sist jag skrev.... I morgon så ska jag jobba.... har inte jobbat på en månad. Så de ska bli kul. Och i kväll så ska jag gå på bio med Ann-low =) Vi ska se I skuggan av värmen.  har hört att den ska vara jättebra... Så det ska bli kul. Tack Ann-low att du frågade =)

Måste besiktiga bilen idag pxå....  Den kommer inte att gå igenom =( Men nu vet jag ju det... och den MÅSTE bestikgas idag  annars så blir det körförbud och det vill jag ju inte... Måste byta bromsar då inte handbromsen tar =(. Jaja, det ska nog bli bra det oxå=)

Undra om man ska fortsätta med arbetet i stället för att blogga.... =)
Ja, måste nog det nu när Nina och Angela är så söta och hjälper mig =)

Skriver mer sen...


Puss på er

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: mamma

Du kommer att klara av detta, de är jag säker på.

Hoppas bion är bra.

kram

2009-03-25 @ 11:18:18
URL: http://www.123minsida.se/susanne

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0