Tjock tv

Ja nu var det ett tag sen jag skrev!!! Va har hänt sen sist??

I torsdags så va jag på en föreläsning... eller en monolog kanske det var.... skitsamma =)

Inte mer än fullt! Tack Med Benny Haag.
Det handlar om att växa upp med alkohol och hur den påverkar oss människor. Benny är själv nykter alkoholist idag. Det är hans liv det handlar om. Jag har aldrig känt mig så nära en person. Det var som om jag satt och tittade/lyssnade på min egen uppväxt. Riktigt srämmande men ändå väldigt bra. Jag rekommenderar starkt att gå och titta på den om tillfälle ges. Jag rekommenderar det starkt till dom som är i sitt missbruk och även dom som är nyktra idag. Jag tror att man får sig en riktig tankeställare och börjar fundera på vad dom egentligen gör/gjort.
Jag är glad att jag har fått sett den. Man kan söka på Benny Haag på youtube.com där kan man få en inblick i det han gör på scen.

På dagen så va jag och Marcus och tittade lite på net on net..... Hoppsan vi fick med oss en 42 tums plasma tv hem =)
Men som jag ALLTID har sagt.... varför köpa en dyr tv för flera tusen när man har sin tjock tv som fungerar. Jag gillar min tjock tv och saknar den lite.... Men samtidigt så vart det ju lite finare här hemma =)......



Nu är det bara ett nytt överdrag till soffan som sanknas. Sen så börjar det att bli riktigt fint här =)

Det vart lite mera plats här hemma oxå, och det är ju bra med tanke på att vi inte bor i den största lägenheten =).

Jag måste ju oxå berätta.... Jag sa till marcus nån dag här.... Nu måste vi städa. Jag tar köket och sen dammsuger du mm. Utan protester så tar han fram dammsugaren och hjälper mig.... Måste ju ha bildbevis på det och fick till den snyggaste bilden på han =) hahahaha



Där ser nu oxå hur det såg ut inna min tjcok tv åkte ut =) Så klart att det vart syggare nu. Bordet ska oxå bli svart. =)
Visst har har snygg stil min älskade =) Hahahaha.

Pappa ringde mig i fredgas och berättade att han har flyttat hem igen.... Än så länge känns det ok, då han bara har ringt då. Men man går ju med en klump i magen och undrar när han sksa supa till igen och ringa och bråka..... Det har varit skönt att han har varit borta, jag har inte behövt oroa mig så. Men nu börjar det att bildas klumpar igen.... Känns ganska jobbigt. Jag och Marcus hade disskusion om det i fredas.... Han hjälpte mig att för står lite mer hur jag ska hantera detta med pappa... Vad jag ska säga när han ringer och "bråkar". vet jag inte hur jag ska hantera det just då, så ska jag ringa marcus direkt och han ska hjälpa mig. Tänk vad skulle jag göra utan dig min älskade.... Och vad skulle du göra utan mig?! Puss på dig =).

Och igår va vi som sagt på örebro spexet.... Va roligt men dom har gjort bättre spex än detta. Oscar är såååå rolig på scen. Man vill att han ska vara med hela tiden.... =) Fia hans tjej är oxå såååå duktig. Kul att dom har hittat sin grej och gör det bara sååååååå bra =). Efter det så vart det en tripp till O´learys... åt lite mat mm. Träffade Maria (klasskamrat) hon va där med sin dotter och några kompisar till. Kul att träffa dom.... Man får sig alltid ett gott skratt med dom i närheten. =)

Nej nu ska jag nog vara lite social med Marcus och Pelle som sitter och tittar på den nya Plasma tv:n =)

Puss på er såå länge

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Anonym

eh fotopapper rakt av tror jag...o du stryker på det o sen är det bara o fisa på marcus =P

2009-03-22 @ 18:39:52
Postat av: mamma

Det blev bra med nya tv:n, skönt att i kan hjälpas åt med allt...

Var rädda om varandra.

krammmmmmmmmm

2009-03-23 @ 07:09:03
URL: http://www.123minsida.se/susanne
Postat av: mormor

kul med ny tv! han är för söt din Markus och stilen ja det kan bli årets bild.Vi var till morbror i går vi har köpt ett nytt akvarium i Trollhättan jaätte snyckt 400 liter hörn.jipppi



älskar dig

2009-03-23 @ 07:37:15
Postat av: moster

Jätte snyggt med nya tvn o snygg stil Markus har.

Om din pappa ringer o bråkar så tycker jag att du inte ska prata med honom över huvudtaget för det leder ingen vart iaf,o du tömmer dej ju bara på en massa onödig energi.

Ha de gott

Älskar dej.

Puss o kram

2009-03-24 @ 18:21:04

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0