Tråkigt/ Pinsamt

Minns inte min gårdag!!!?? Frågade precis Marcus va vi hade gjort. Men han kommer inte heller ihåg. Jag vet att jag på kvällen va hos Malin. Sen va vi hos Kusin igår och kollade in tjejen som va där =) Och bara för att vi gillade henne så gjorde ju naturligtvis inte Kusin det. Jag tror att det är för att hon va för bra. Tråkigt men så är det =).

Idag så har jag och Marcus varit ute och sprungit.... (Tränat). Och jag HATAR att träna. Jag bli anti allting när jag tränar. Jag svär över allt och blir sur så fort nån talar till mig. Men när vi väl har sprungit klart så känner jag mig bra och lugn.... Men det ska nog bli lättare snart, ju mer jag tränar dessto bättre kondis får jag ju =).

Sen såå åkte vi till Linda och Johan och hälsa på en stund. Men på vägen dit fick jag ett tråkigt samtal... det var fån V-borg. Fostermamman hade hört av sig till handläggaren och avsagt sig uppdraget... Så då blir det ju inget för mig heller. Men dom skulle höra av sig om det var så att dom hittade ett nytt hem åt henne i örebro eller om dom hade nån annan som skulle till örebro. Så det var ju kul att höra iaf =)

Sen nu på kvällen åkte jag hem till Malin och Kollade på desperata hemmafruar =) Åååå det är sååå spännade. Men det värsta är att man måste vänta ända tills på tisdag för att se fortsättningen. JAg HATAR ATT VÄNTA......

Nu till det pinsamma!!!!: Jag missade att vi hade studiebesök idag.... Och det värsta är att det är jag själv som har ringt och bokat det.... Hur kunde jag glömma det??? Jag som aldrig glämmer såna saker. Och speciellt inte när jag tycker att det verkar JÄTTE intressant. Hur dum får man bli????. Men jag får gå med svansen mellan bena till praktiken i morgon.... Kan inte mer än att be om ursäkt.

Nu är jag jätte trött och ska snart gå och natta. Ska ju upp i morgon och rida. Så nu ska jag inte kunna gå på ett par dgar igen =)
Hoppas att min häst är snäll denna gång och inte rusar iväg med mig!!!

Puss och godnatt

// Petra


KOMMENTARER
Postat av: mormor

Oj mitt hjärta vad du hinner med mycket på en dag .

Hoppas hästen var snäll:).



Älskar dig

2009-03-04 @ 08:09:13
Postat av: mamma

Oj vad mycket du hinner med, även att glömma.

Bara hästen var snäll mot dig.

kram

2009-03-04 @ 10:16:51
URL: http://www.123minsida.se/susanne

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0