Våran resa =)

I fredags så va ju Marcus på Bio. Jag och Malin skulle hämta honom efter bion så vi passade på att åka runt lite i bilen =) Vi hade abslout ingenting att göra.... Men efter att vi hämtat och lämnat av marcus hemma fortsatte vi våran färd.

Vi åkte en sväng till Kreta =)



Efter att vi varit i värmen en stund så åkte vi vidare till ett kallare klimat =)



Vi åkte till Alperna en sväng.... Men nu ville vi hem till Sverige igen så vi åkte för att titta lite på några djur =)



Så  då åkte vi en sväng till kolmården.... Där vi träffade på en apa.........



Och en fågel av nåt slag. Bilden är lite dålig men vi var ändå nöjda med det vi varit med om.
Nu är vi lite trötta på att resa... så vi bestämmer oss för att åka hemmåt =)



Nu börjar vi att närma oss Örebro igen..... Vi kände att vi behövde en paus, så vi stannade till vid Scandic hotell för att sträcka lite på oss =)



Åååå, va skönt nu är vi äntligen hemma igen =)
Vi hade väldigt roligt på våran resa. Men vi vart trötta av att se sååå mycke på ganska kort tid.
Väder omslagen gjorde oxå att vi vart trötta. Men ändå skönt att få komma till värmen en stund =).

Här slutade som sagt våran resa. Vissa har fått sett lite redan innan.... Och jag kan gissa att ni är lite avundsjuka på oss eftersom att vi hade det såååååååååååååå roligt =).


Igår va vi på fest hos Kusin..... Men det tar jag i ett nytt inlägg..... För detta ska ju bara handla om våran resa.

Puss på er

// Petra & Malin

KOMMENTARER
Postat av: trollungen!

ha ha ha så jävla guld resa vi hadde=) älskar dig mitt fina puss puss

2009-03-15 @ 18:29:30
Postat av: Mormor

Vilken resa!!!! Hoppas att den var bra. Karnse jag ska följa med på nästa resa?



kraaaaaaaaaaaaaaaaaam

2009-03-16 @ 07:55:16
Postat av: mamma

OJ vilken härlig resa kanske man kan

få följa med nästa gång....L

kram på dig

2009-03-16 @ 11:51:46
URL: http://www.123minsida.se/susanne
Postat av: syster yster

Ni är ju inte riktiga någonstans ;)



Love You knäppis!

2009-03-17 @ 20:36:57
URL: http://smakloken.blogspot.com

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0