Vårkänslor

Det är sååå underbart när solen tittar fram =). Kollade på termometern tidiagre idag... 9,8 grader. Nu är våren på väg =)
Åååå va jag längatr till sommaren. =)

I morgon så ska jag på föreläsning: Inte mer än fullt tack! Men Benny Haag. Det handlar om hur barn mår/mått av att växa upp i en barndom med missbruk. 
Kolla in lite av vad det handlar om på youtube.com, sök bara på Benny Haag.
Ska bli riktigt spännande att se. Och på lördag så ska vi på örebro spexet. Marcus lillebror och hans tjej är ju med och spelar i pjäsen Faraos förbannelse. Det ska oxå bli jättekul . Marcus lillebror är helt underbar på senen.

Måste ju berätta oxå..... Marcus har fått jobb och börjar redan på måndag. Vi som har varit oroliga och funderat på hur vi ska lösa den ekonomiska frågan. Skönt nu slapp han a-kassan och allt jävla strul som har med dom att göra.
Värre blir det ju för mig när jag väl tar examen nu i Maj.... Jag är INTE med i a-kassan. Men jag har inte heller planerat att vara arbetslös...... Jag kan vara kaxig nu. men jag är nog inte det senare.... Hihi.

Nästa vecka betyder lite studiebesök... Jag och en klasskamrat ska åka runt lite på olika ställen. Ska blli spännande =)

Nu vart jag så inne i tv:n så jag ger mig här.

Puss och godnatt

//Petra

KOMMENTARER
Postat av: jenny

haha ska marcus lillebror ha manchester byxor på sig? jag har tryckt dom själv! det finns papper på cleas ohlsson som man stryker på. =P

2009-03-19 @ 08:23:38
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: jenny

o när jag läser kommentaren igen så vill du åt mitt hemliga tros ställe, men då säger jag GLÖM DET!

2009-03-19 @ 08:25:10
Postat av: Mormor

Skööööööööönt att Markus har fått jobb,det känns bra. Kul med lillebror. Jobb för din del ordnar sig säkert du har ju alltid turen med dig.



Älskar dig

2009-03-19 @ 08:33:56
Postat av: mamma

Vad skönt att det ordnade sig för Marcus med jobb...De kommer det att göra för dig med, det är jag säker på..Sköt om er...älskar dig.

krammmmmmmmmmmmmmmmar i massor

2009-03-19 @ 13:34:25
URL: http://www.123minsida.se/susanne

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0